برگزاری وبینار آموزشی ناظران بهداشت حوزه های امتحان نهایی منطقه ۱۱

تهران (پانا) - با هدف برگزاری ایمنی امتحانات حضوری دانش آموزان و رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا در حوزه های امتحانی، وبینار آموزشی با حضور مسئولان اجرایی و ناظران بهداشت حوزه های امتحان نهایی منطقه ۱۱ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار آموزشی ناظران بهداشت حوزه های امتحان نهایی منطقه ۱۱

در این وبینار، حیاتی؛ کارشناس بهداشت محیط از مرکز بهداشت جنوب، الزامات کلی بهداشتی با توجه به شرایط شیوع کرونا از قبیل ضدعفونی کلیه سطوح که تماس زیاد با دانش آموزان دارد در دو نوبت قبل و بعد از امتحان را مطرح کرد. همچنین بر توجه به سالم بودن جایگاه صابون مایع و تامین مواد ضدعفونی کننده دست حداقل برای مصرف دو هفته در مدرسه، فاصله گذاری مناسب، جلوگیری از هرگونه ازدحام دانش آموزان همراهان و کارکنان مدرسه، تهویه مناسب محل برگزاری امتحانات، ثبت وضعیت سلامت دانش آموزان و کارکنان در سامانه سلامت تاکید کرد.

وی در خصوص ضرورت آموزش و اطلاع رسانی به دانش آموزان و خانواده ها تاکید کرد: آگاهی همه دانش آموزان و کارکنان در مورد احتیاطات لازم در زمان شیوع کرونا از طریق آموزش های غیرحضوری از طریق شاد، نصب پوسترها و بنرهای مختلف آموزشی کرونا ویروس در تمام قسمت های حوزه امتحانی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

در ادامه، ضمن تاکید بر اهمیت تهویه هوای مطلوب در حوزه های امتحانی و تهیه چک لیست مراقبت و کنترل بیماری کرونا و ارزیابی از وضعیت حوزه امتحانی، نکاتی در خصوص آماده سازی مدارس برای برگزاری امتحانات، بهداشت محیط و بهداشت فردی مطرح شد و در پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار