حاجی پور: تعاملات رسانه‌ای مدرسه‌سازی افزایش یافته‌ است

تهران (پانا) - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی در نشست‌ همکاران حوزه‌ روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس منطقه یک در اراک، با تاکید بر اینکه صحت و دقت در انعکاس به موقع اخبار از اهم وظایف روابط عمومی است، گفت ارتباطات و تعاملات رسانه‌ای مدرسه‌سازی در سال‌های اخیر روند افزایشی داشته‌است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
حاجی پور: تعاملات رسانه‌ای مدرسه‌سازی افزایش یافته‌ است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نخستین دور از این نشست ها به میزبانی استان مرکزی در شهرستان اراک و با حضور فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌ها و میثم حاجی‌پور مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مسئولین روابط عمومی و مشارکت های منطقه یک شامل استان‌های مرکزی، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام و کردستان، برگزار شد.

میثم حاجی پور ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به همکاران این بخش، با تشریح برنامه‌های سال 1400 حوزه روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: همپوشانی و ارتباط نزدیک فعالیت حوزه‌های مشارکت‌های مردمی و روابط عمومی ما را بر آن داشت که جلساتی را به صورت مشترک برگزار نماییم.

وی با تاکید بر توجه ویژه دکتر رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر اهمیت و جایگاه روابط عمومی، به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد حوزه روابط عمومی ستادی و استانی در بخش های مختلف اخبار و اطلاع رسانی طی سال 1399 پرداخت و گفت: انعکاس دقیق و صحیح رویدادها و اخبار حوزه مدرسه سازی و گسترش ارتباطات رسانه‌ای از مقوله های مورد توجه ماست که وظیفه سنگین و حساسی را بر دوش همکاران ما در این حوزه قرار می‌دهد که مستلزم تلاش و دقت نظر بیشتر و البته حمایت و اهتمام ویژه مدیران کل است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه حجم وسیع فعالیت‌ها و اقدامات خوبی که انجام شده مرهون زحمات همکاران در همه بخش هاست افزود: بحث اطلاع رسانی و تعاملات رسانه ای اخیرا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و اینکه در یک‌سال گذشته چهار مرتبه میزبان رئیس جمهور در افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها بوده ایم بیانگر توجه ویژه مجموعه دولت به موضوعات حوزه آموزش و پرورش و مدرسه سازی است.

حاجی‌پور در ادامه در خصوص فعالیت‌های فرهنگی، یهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای و دیگر مباحث حوزه کاری روابط عمومی توضیحاتی را ارائه کرد و بر به ‌روز نمودن دانش و اطلاعات همکاران و تهیه تجهیزات و امکانات لازم تاکید کرد.

وی برنامه‌های تحولی مشارکت های مردمی طرح آجر به آجر و پویش های آن را یکی از ارکان فعالیت های مشترک بر شمرد که در سال گذشته کلید خورد و اجرای این طرح ها را یک فصل مشترک و ظرفیت مناسبی برای معرفی اقدامات و فعالیت ها و گسترش ارتباطات بین سازمانی،رسانه‌ای و مردمی برشمرد.

این نشست ها که همزمان با هفته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آغاز شده است با هدف بررسی موضوعات، چالش‌ها و مشکلات عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی و هم‌افزایی واحدهای مشارکت های مردمی و روابط عمومی ادارات کل به منظور اجرای برنامه های مشترک و طرح آجر به آجر در شش منطقه کشوری برگزار می شود.

رشد ده برابری انعکاس اخبار مدرسه ‌سازی در استان مرکزی

حسین محمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به تحول خوبی که در توجه به موضوع اطلاع رسانی و انعکاس اخبار در سازمان شکل گرفته خاطر نشان کرد: با این رویکرد استان‌ها نیز فعال‌تر شده اند به طوری که طی دو سال گذشته حجم تولید اخبار مدرسه‌سازی در پرتال اداره کل و فضای رسانه‌ای استان ده برابر شده‌است.

وی با بیان اینکه زیرساخت لازم برای توسعه فعالیت‌های حوزه روابط عمومی باید بیشتر فراهم شود، گفت: بازخورد مثبت حاصل شده در کنار شکل‌گیری، تبیین و اجرای این پویش ها بیانگر زحمات بسیار زیاد همکاران روابط عمومی در واحدهای استانی است که البته پیشنهاد ما این است از نظرات مشورتی همکاران استان‌ها نیز در برنامه‌های آتی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار