عجیب‌ترین سرمربی فوتبال ایران را بشناسید؛ آقای خاص هت‌تریک کرد

تهران (پانا) - یک فصل و سه بار رها کردن تیم‌ها، سرمربی 44 ساله مطرح فوتبال ایران را تبدیل به عجیب‌ترین فرد فوتبالی ایران در فصل جاری کرده است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
عجیب‌ترین سرمربی فوتبال ایران را بشناسید؛ آقای خاص هت‌تریک کرد

فراز کمالوند را می‌توان یکی از عجیب‌ترین سرمربی‌های فعلی فوتبال ایران در فصل 1400-1399 دانست. مرد 44 ساله و خرم آبادی فوتبال ایران که فصل گذشته سرمربی پارس جنوبی جم بود و در نیم فصل از تیم تیم جدا شد، فصل جاری فوتبال ایران را در بوشهر آغاز کرد و سرمربی شاهین بوشهر شد؛ تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر بود و به دسته اول سقوط کرد.

کمالوند که پیش از آغاز مسابقات فصل 1400-1399 لیگ یک ایران سرمربی شاهین بوشهر شده بود، هر چند از وضعیت بسته شدن تیم گلایه داشت اما توانست تیم محبوب جنوبی‌ها را به لیست مدعیان اضافه کند تا امیدها برای بازگشت شاهین به لیگ برتر زنده شود اما در حالی که 16 هفته از لیگ آزادگان گذشته بود، پیشنهاد مدیریت فنی در استقلال از راه رسید و این سرمربی 44 ساله شاهین را رها کرد تا راهی تهران شده و دستیار فرهاد مجیدی شود.

حضور فراز کمالوند در استقلال هر چند با اعتراض برخی پیشکسوت‌های این تیم همراه بود و آنها معترض بودند که چرا یک استقلالی مدیر فنی این تیم نشده، اما در کوتاه مدت تفکرات کمالوند جواب داد و باعث شد روزهای خوب استقلال با فرهاد مجیدی آغاز شده و این تیم به عنوان صدرنشین از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا 2021 صعود کند. اما در حالی که استقلالی‌ها تازه به حضور او عادت کرده بودند، پس از بازگشت از عربستان استقلال را هم ترک کرد و با رسیدن پیشنهاد سایپا تهران به این تیم رفت تا یکبار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه کند.

اما در حالی که تنها 15 روز از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی سایپا گذشته و او دو بازی سرمربی این تیم بوده است، او پس از شکست از پیکان در دربی خودروسازان از سرمربیگری سایپا استعفا کرد و به نظر می‌رسد مدیران سایپا هم با درخواست او موافقت کنند. کمالوند در سایپا از دو بازی تنها یک امتیاز گرفت و نتوانست این تیم را از بحران انتهای جدول دور کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار