بررسی کلیات طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس

حضور وزیر ورزش در جلسه کمیسیون

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی‌های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی کلیات طرح اداره صدا و سیما در این جلسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی کلیات طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس

به‌ گزارش ایسنا، مجید نصیرایی در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی با حضور وزیر ورزش و معاونین این وزارتخانه بررسی شد. وزیر ورزش و معاونان وزارتخانه به سوالات نمایندگان پاسخ دادند که در نهایت مقرر شد با همکاری کمیته ورزش و جوانان و کمیسیون، یکشنبه هفته آینده جلسه‌ای با حضور آقای مقتدایی معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار شود و نتیجه بررسی‌ها در اختیار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار گیرد.

وی افزود: در ادامه نشست، کلیات طرح اداره صدا و سیما با حضور معاون پارلمانی صدا و سیما، مسئولان بخش پژوهش صدا و سیما و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بررسی قرار گرفت. هدف از عنوان‌شدن کلیات طرح، رفع ابهامات موجود در آن بود. در این جلسه مقرر شد کمیته تخصصی رسانه کمیسیون فرهنگی نشست‌های مختلفی با مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز پژوهش‌های قم و معاونت پژوهشی صدا و سیما برگزار کنند تا طی این جلسات ابهامات و دغدغه‌ها برطرف شود و بعد از تکمیل طرح، جمع‌بندی نهایی به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان اظهار کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد مرکز پژوهش‌های مجلس پیش‌نویس طرح پیوست فرهنگی را که جزء مصوبات امروز کمیسیون بود تهیه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار