یک انتصاب جدید در سازمان بهزیستی

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی ضمن قدردانی از زحمات فرید براتی سده در حکمی محسن روشن پژوه را به سمت معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
یک انتصاب جدید در سازمان بهزیستی

به گزارش سازمان بهزیستی، وحید قبادی دانا، رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از زحمات فرید براتی سده در حکمی محسن روشن پژوه را به سمت معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم انتصاب به شرح ذیل است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر محسن روشن پژوه

با عنایت به پیشنهاد رئیس محترم مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد" منصوب می‌گردید.

با توجه به وظایف و ماموریت‌های محوله به سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی کشور و در همین راستا سیاستگذاری، برنامه‏ریزی و اجرای فعالیت‌های اثربخش مبتنی بر شواهد علمی در پیشگیری، درمان، کاهش آسیب و بازتوانی اعتیاد و نقش خطیر سازمان بهزیستی بعنوان پیشرو در عرصه طراحی و تدوین الگوهای نوین مداخلات تخصصی در این زمینه، انتظار دارم تمامی توان خویش را جهت نیل به اهداف ذیل به کار گیرید:

۱- سیاست‏گذاری و برنامه‏ریزی موثر در حوزه‌های مختلف کاهش تقاضای مواد اعم از پیشگیری، درمان، کاهش آسیب و بازتوانی اعتیاد.

۲- اولویت‌دهی به امر پیشگیری از مصرف مواد با تاکید بر اقدامات اجتماع محور در محیط‌های مختلف شهری روستایی، آموزشی و شغلی.

۳- ارتقاء برنامه‌های درمان، کاهش آسیب و بازتوانی اعتیاد با استفاده از شیوه‌های نوین و فناوری‌های روزآمد.

۴- دسترس‏پذیر کردن و فراهم‏‬ آوری خدمات درمان، کاهش آسیب و بازتوانی اعتیاد در سراسر کشور.

۵- هماهنگی و تعامل مطلوب با سایر دستگاه‌های فعال در حوزه پیشگیری، کاهش آسیب و درمان اعتیاد در سطح کشور.

۶- ارائه اطلاعات صحیح و مشاوره‌های روانشناختی به موقع و کارآمد به گروه‌های هدف از طریق خط ملی اعتیاد بعنوان یکی از راهبردهای اصلی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد مبتنی بر الگوهای کمک‏رسانی.

۷- آموزش، ارتقاء دانش و مهارت‌های فنی کارشناسان و توسعه مطالعات و پژوهش‌های بنیادی و کاربردی و بهره گیری از دانش نوین و تجارب موفق بین‌المللی.

۸- تقویت سازوکارهای حساس‏سازی، آگاه‏سازی، طراحی برنامه‌ها و کارزار رسانه‌ای با هدف ارتقاء سطح دانش آحاد جامعه، توسعه مشارکت‌های مردمی و همیاری سازمان‌های مردم نهاد.

۹- پیگیری و نظارت مستمر به فعالیت مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادین.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار