معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اعلام نتایج مرحله استانی هفتمین جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از نتایج مرحله استانی هفتمین جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مرحله استانی هفتمین جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: ارائه الگوهای برتر تدریس مجازی درس تفکر و سبک زندگی و اصلاح شیوه­‌های سنتی و بهبود فرآیند یاددهی‌یادگیری از اهداف مهمی است که جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی بر مبنای آن طراحی شده است تا دبیران درس مذکور بتوانند در یک فضای رقابتی، توانمندی­های خود را در عرصه مربوطه به نمایش گذاشته و الگوهای نوین، در ارتباط با محتوای دروس این کتاب ارائه کنند.

او بیان کرد: در سال تحصیلی 1400-1399 هفتمین جشنواره الگوهای برترتدریس با رویکرد مجازی با تأکید بر استفاده از ظرفیت شبکه اجتماعی شاد در سطح مناطق تابعه استان برگزار شد. پس از دریافت آثار از مناطق بر اساس سهمیه مربوطه و عناوین دروس تعیین شده، با تشکیل تیم­‌های داوری تخصصی، کار ارزیابی از آثار همکاران آغاز گردید و در نهایت از 4 موضوع مندرج در شیوه‌نامه جشنواره مذکور تعداد 16 اثر، در سطح استان انتخاب شد.

هاشمی از آغاز داوری مرحله پایانی جشنواره، توسط دبیرخانه کشوری مستقر در استان یزد خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم که انعکاس تجربیات همکاران در جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم، گامی در جهت ارتقای مهارت‌های تدریس مجازی و زمینه­‌ساز حضور همکاران در رقابت­‌های علمی و اصلاح روش­‌های تدریس این درس باشد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تبریک به برگزیدگان، از برگزاری اختتامیه جشنواره متناسب با شرایط روز و تقدیر از برگزیدگان در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار