تدوین برنامه سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

قزوین(پانا)- مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد برنامه سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تدوین شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عومی آموزش وپرورش قزوین؛ محمد فیروزی مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: فرآیند تدوین برنامه سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ابلاغ شد.

فیروزی افزود: در راستای اجرای نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش در خصوص برنامه سال ۱۴۰۰ وزارت متبوع (مستند به نقشه راه برنامه زیر نظام های سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه) و با عنایت به اهمیت موضوع مبنی بر تدوین و ارسال برنامه استان در زمان تعیین شده، مقرر شد حوزه معاونت های اداره کل نسبت به تنظیم برش استانی برنامه سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش استان اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: فرآیند تدوین برنامه های استان در سه گام صورت خواهد پذیرفت؛ در گام اول تنظیم برنامه اداره کل خواهد بود که پس از تدوین به نواحی و مناطق ابلاغ خواهد شد و در گام دوم نواحی و مناطق برنامه را با توجه به شرایط و اقتضائات منطقه تدوین و به واحدهای آموزشی ابلاغ می کنند. در ادامه و در گام سوم کلیه مدارس پیرو برنامه های ابلاغی و بر اساس اهداف دوره های تحصیلی و ساحت های شش گانه مطابق جدول زمانی مشخص برنامه خود را تدوین خواهند کرد.

وی تاکید کرد: برنامه سال ۱۴۰۰ به عنوان سومین برنامه آموزش و پرورش مبتنی بر زیر نظام ها و با هدف گذاری مؤثر برای تحقق اهداف مصوب دوره های تحصیلی ذیل ساحت های شش گانه تربیت و سهیم نمودن تمامی ارکان مدرسه بر مدار برنامه درسی و با تأکید بر ویژگی هایی چون نو بودن، تحول پذیر، تحقق پذیر و فراگیر بودن تهیه و تنظیم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار