درخشش دانش آموزان روانسری در مسابقات قرآنی مرحله استانی

کرمانشاه(پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان روانسر از درخشش دانش آموزان شهرستان روانسر در مسابقات قرآنی مرحله استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان روانسری در مسابقات قرآنی مرحله استانی

آیت بروفرد معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان روانسر در مسابقات قرآنی که هر ساله در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود، گفت: هشت نفر از دانش آموزان شهرستان روانسر در مسابقات قرآنی مرحله استانی خوش درخشیدند و رتبه های برتر را بدست آوردند.

بروفرد معاون پرورشی و تربیت بدنی اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات در کلیه مراحل به صورت مجازی برگزار شد و در مرحله آموزشگاهی بیش از هزار نفر از دانش آموزان در رشته های مختلف مسابقات قرآنی از جمله : قرائت، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، تفسیر، اذان، احکام، انشای نماز، نهج البلاغه و... شرکت کردند که از این تعداد 100 نفر از دانش آموزان در مرحله منطقه ای موفق به کسب رتبه اول شدند و در مجموع چهل نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در مسابقات مرحله استانی شرکت کردند که در نهایت هشت نفر از دانش آموز روانسری موفق به کسب رتبه های برتر استانی شدند.

گفتنی است بر همین اساس مهدی مرادی از کارکنان اداره آموزش و پرورش روانسر در رشته حفظ کل قرآن کریم حائز رتبه دوم استانی شد، در مقطع متوسطه اول در مرحله استانی دانش آموزان محمد رضایی در رشته اذان رتبه دوم، منیب شیری در رشته حفظ قرآن کریم ویژه ۵ جزء رتبه سوم، سهیل مظفری در رشته تفسیر رتبه دوم را بدست آوردند و همچنین در مقطع متوسطه دوم دانش آموزان یاسین ایزدی در رشته حفظ کل قرآن کریم رتبه دوم، ماردین صلاحی در رشته حفظ قرآن کریم ویژه 5 جزء رتبه دوم، متین شیری در رشته حفظ عمومی رتبه دوم و میلاد رسولی در رشته اذان رتبه اول مرحله استانی را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار