فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

حضور مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

تهران (پانا)- فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق حضور مردم در انتخابات را موجب ناامیدی دشمنان توصیف کرد و گفت انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ دوم ارسلان پرویز در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی زاهدان گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که عدم حضور یا حضور کمرنگ ما در انتخابات باعث طمع دشمن به این نظام می‌شود چراکه دشمن همواره آماده است هر فرصتی که پیدا می‌کند ضربه‌ای به کشور و نظام وارد کند و حضور ما مانع این هدف دشمن خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق افزود: وظیفه همه ما این است مانند گذشته با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید کنیم. باید با تحقیق و بصیرت در انتخابات شرکت کنیم و فرد اصلح را انتخاب نماییم. عدم مشارکت به انتخابات به ضرر همه و به سود دشمنان خواهد بود.

پرویز ادامه داد: باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و از رهنمودهای ایشان در انتخاب فرد اصلح استفاده کنیم. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم همیشه در تمامی مقاطع پشت انقلاب و نظام بودند و در هر صحنه‌ای از نظام و انقلاب خود پشتیبانی کردند.

وی افزود: طبیعتا انتخابات نیز یکی از بزنگاه‌هایی است که هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی اعتبار نظام را نشان می‌دهد و جهان مجددا نظاره می‌کند که اگرچه مشکلاتی وجود دارد ولی مردم از انقلاب و نظام خود پشتیبانی می‌کنند، حضور پررنگ مردم در انتخابات پیامی روشن دارد و دشمنان و بدخواهانی را که قصد دارند علیه کشور و علیه انقلاب توطئه‌ای داشته باشند نگران و آشفته می‌سازد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق گفت: حضور کمرنگ در انتخابات در امنیت ملی کشور تاثیر مستقیم دارد، اگر دشمنان کشور احساس کنند که نظام و انقلاب پشتوانه خود را از دست داده یا این پشتوانه کمرنگ شده است، هجمه‌ها و توطئه‌های خود را افزایش می‌دهند، بر همین اساس استقبال پرشور مردم توطئه‌ها را کمرنگ می‌سازد و از میان می‌برد، پس همه ما باید با حضور بیشتر نقش‌آفرینی کنیم تا شاهد انتخاباتی پُرشور و مؤثر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار