بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای توسعه آموزش‌های فنی‌حرفه ای و کاردانش

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل نسبت به برنامه‌ریزی آموزشی به منظور بهره گیری از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی برای توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای توسعه آموزش‌های فنی‌حرفه ای و کاردانش

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در اولین جلسه کمیته تخصصی برنامه ریزی آموزش و پرورش استان با بیان اهمیت توسعه آموزش های فنی و مهارتی و نیز با اشاره به جایگاه این آموزش ها در سند تحول بنیادین و همچنین اسناد بالادستی، گفت: یکی از ماموریت های اصلی در آموزش و پرورش، توسعه مهارت ها است که با برنامه ریزی و اقدامات لازم، باید به این مهم دست یابیم.

او با بیان این که از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی برای توسعه آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش بهره گیری خواهد شد؛ افزود: برای توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش از همه ظرفیت آموزش و پرورش استان و نیز مشارکت سایر دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی استفاده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: ظرفیت های برنامه شاد ما را قادر می سازد تا بتوانیم از این بستر برای اطلاع رسانی اهمیت هدایت تحصیلی صحیح و نیز معرفی ظرفیتهای هنرستانهای استان به دانش آموزان و خانواده های آنان استفاده کنیم.

ناصری اظهار کرد: برای توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی و مهارت آموزی با همکاری صدا و سیمای استان و اصحاب رسانه، برنامه های متنوع تهیه و ظرفیت های آموزشی هنرستانها معرفی خواهند شد.

او افزود: برای نشان دادن توانمندیهای آموزشی و مهارتی هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش استان نیز می بایست هر هنرستان، اطلس فارغ التحصیلان موفق و همچنین کارآفرینان شاخص که در آن واحد آموزشی تحصیل کرده اند را تهیه و در معرض دید هنرجویان قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار