جزییات رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی مدارس منطقه 19

تهران(پانا)- با توجه به اینکه امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۱۶ تیرماه برگزار می شود، فعالیتهای کارشناسی سلامت به منظور حفظ ایمنی و سلامت دانش آموزان اینگونه تشریح شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جزییات رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی مدارس منطقه 19

مهدی شاملو؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۹، با بیان اینکه امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۱۶ تیرماه برگزار می شود، فعالیتهای کارشناسی سلامت را به منظور حفظ ایمنی و سلامت دانش آموزان را اینگونه تشریح کرد: برگزاری وبینار آموزشی با همکاری مرکز بهداشت جنوب ویژه ناظران سلامت حوزه های امتحانی، تهیه و توزیع بسته های آموزشی و تاکید بر نصب پوسترها در مکان های قابل دید، بازدید از حوزه های امتحانی توسط کارشناسان سلامت و پیگیری مسایل موجود و همچنین ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان از طریق برنامه شاد.

وی بیان کرد: با ورود دانش آموزان به مدرسه، ضدعفونی دستها، اندازه گیری درجه حرارت بدن آنان بوسیله تب سنج توسط ناظر سلامت انجام می شود و همه دانش آموزان ملزم به استفاده از ماسک هستند. همچنین پیش بینی شده است حوزه های امتحانی ۲ ساعت قبل از ورود دانش آموزان گندزدایی و فاصله گذاری اجتماعی هم طبق دستورالعمل ابلاغی رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار