سرگردانی صهیونیست‌ها نشان از سقوط این رژیم اشغالگر دارد

رشت ( پانا) - نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت امروز سرگردانی رژیم صهیونیستی از قدرت نیروهای مقاومت و ملت فلسطین نشان از سقوط این رژیم اشغالگر و تغییر موازنه قدرت به نفع مقاومت است

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سرگردانی صهیونیست‌ها نشان از سقوط این رژیم اشغالگر دارد

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه، آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید فطر در رشت ضمن تبریک این عید سعید، به دور جدید انتفاضه جوانان فلسطینی اشاره کرد و اظهار کرد: در دوره های گذشته جوانان با سنگ به جنگ با صهیونیسم می پرداختند اما در دوره جدید با موشک های نقطه زن، صهیونیسم ها را هدف قرار داده اند.

وی با بیان اینکه صهیونیسم ها سرگردان شده اند و این نشان از حرکت با سرعت آنان به سمت نابودی است، خاطر نشان کرد: امروز شاهد به ثمر نشستن مقاومت در دنیای اسلام هستیم و مردم مظلوم فلسطین انسجام قوی تر پیدا کرده اند.

آیت الله فلاحتی بر رفع همه تحریم هایی که آمریکا متوجه جامعه اسلامی ایران کرده تاکید کرد و افزود: مردم خواهان رفع همه تحریم‌ها در جریان مذاکرات برجام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان کرد: سال ها از زمان آن مذاکرات سپری شد تا شاهد اتفاقات خوبی در جریان آن گفت و گوها باشیم اما با کارشکنی دولت آمریکا آثار منفی آن متوجه ما شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک عید سعید فطر به همه مومنان خداجوی اظهار کرد: عید فطر در حقیقت تولید دیگر برای همه مسلمانان و مومنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار