استقلال برای قانون‌شکنی دست به کار شد

راه‌های دور زدن قانونی برای استقلالی‌ها باز است؟

تهران (پانا) - فرهاد مجیدی به صورت رسمی خبری را اعلام کرد که بر اساس آن استقلال باید قانونی که سال گذشته در فوتبال ایران وضع شد را زیر پا بگذارد، موضوعی که می‌تواند صدای سایر تیم‌ها را در آورد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
استقلال برای قانون‌شکنی دست به کار شد

تابستان سال 99 بود که فدراسیون فوتبال ایران با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان قانونی را برای فصل 1400-1399 فوتبال ایران تصویب و به باشگاه‌ها ابلاغ کرد که براساس آن در این فصل عقد قرارداد با بازیکن و مربی خارجی برای تیم‌های لیگ برتری ممنوع است، موضوعی که منتقدان و مدافعان زیادی داشت اما سرانجام اجرا شد و هیچ باشگاهی نتوانست قرارداد جدید امضا کند.

اما در حالی که این قانون با قدرت در فصل جاری فوتبال ایران اجرا شده است، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال امروز خبری را به صورت رسمی اعلام کرد که براساس آن استقلال این قانون را یا نادیده خواهد گرفت یا آنرا دور خواهد زد.

پس از جدایی فراز کمالوند از استقلال، موضوع دستیار فرهاد مجیدی در این تیم تبدیل به یکی از معضلات هواداران این تیم شد. در روند خوبی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا داشت، نشانه‌های تاکتیکی فراز کمالوند کاملا مشخص بود اما پس از اینکه استقلال به تهران برگشت، کمالوند این تیم را رها کرد و سرمربی سایپا شد. حالا با جدایی او از استقلال، فرهاد مجیدی امروز به صورت رسمی در تمرین این تیم پیش از دربی 95 به خبرنگاران اعلام کرد که به زودی یک مربی ایتالیایی برای کمک به او راهی تهران خواهد شد و دستیارش می‌شود.

خبری که فرهاد مجیدی اعلام کرد، به این معنی است که استقلال قصد دارد قانون را نادیده بگیرد. البته این احتمال وجود دارد که مدیران استقلال قصد دور زدن قانون را داشته باشند و برای عقد قرارداد با این مربی ایتالیایی اقدامی نکنند و او تنها در تمرین این تیم حضور داشته باشد و کارت حضور روی نیمکت برایش صادر نشود؛ موضوعی که احتمالا تحت قراردادی دیگر است و بدعتی جدید در فوتبال ایران خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار