آغاز به کار نمایش عمولاوروف با دعوت ویژه از رسانه ها‎

تهران (پانا) -«محمد هاشم زاده» تهیه کننده نمایش «عمولاوروف» با قدردانی از زحمات رسانه ها که در شرایط کرونا همواره از هنر تئاتر حمایت کرده اند از خبرنگاران دعوت کرد تا به مناسبت بازگشایی مجدد سالن ها در نخستین اجراهای این اثر که مصادف با عید فطر نیز شده است، مهمان ما باشند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار نمایش عمولاوروف با دعوت ویژه از رسانه ها‎

به گزارش روابط عمومی این نمایس، «محمد هاشم زاده» تهیه کننده نمایش «عمولاوروف» اظهار داشت: در یکسال اخیر و بخاطر شرایط کرونایی پیش آمده بارها به دلیل محدودیت اجراهای صحنه ای، و به تعویق افتادن اجراها، متحمل خسارت های مالی زیادی شدیم، علاوه بر این خسارت های مالی، برخی از مخاطبان تئاتری به دلیل این که بارها اقدام به رزرو و تهیه بلیت کرده بودند و هر بار متحمل تصمیمات ناگهانی ستاد ملی کرونا کشور شده بوده اند، اطمینان خاطر خود را نسبت به تماشای کارهای صحنه ای در شرایط مناسب و با خیالی آسوده را از دست داده اند.

وی افزود: در زیر بار مسئولیت ها و دغدغه هایی که نسبت به تئاتر داشته ایم به نوبه خود سعی کردیم در این مدت پشت کار بمانیم تا زحمات یکساله تیم به قوت خود باقی بماند و در نهایت کار را به اجرا برسانیم و مخاطبان خود را بیش از این منتظر نگه نداریم. خدا رو شکر طی این مدت از حمایت رسانه ها بی بهره نبوده ایم ومورد لطف بسیاری از هنرمندان مخاطبان و به خصوص اصحاب رسانه قرار گرفتیم. لذا تصمیم بر این شده است که به جهت قدردانی از این دوستان و همچنین سایر هنرمندان و دوستان دغدغه مند تئاتریمان، و به خصوص خبرنگار و عکاسان، که این مدت ما را از حمایت خود بی دریغ نگذاشته اند، دعوت به عمل آوریم تا به مناسبت بازگشایی مجدد سالن ها در نخستین اجراهای این اثر که مصادف با عید فطر نیز شده است مهمان ما باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار