رزمندگان محور مقاومت تا اخراج آخرین تروریست آمریکایی از پای نخواهند نشست

تهران (پانا) - سازمان بسیج دانش‌آموزی در ارتباط با جنایت به شهادت رساندن دانش‌آموزان بیگناه در کابل بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رزمندگان محور مقاومت تا اخراج آخرین تروریست آمریکایی از پای نخواهند نشست

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بأیّ ذَنبٍ قُتِلَت

انفجار خونین مدرسه سید الشهدای کابل و شهادت مظلومانه ده ها تن از دانش آموزان بی گناه، قلب هر انسان آزاده ای را فارغ از هر دین و آیینی بدرد آورده است. این جنایت چنان شنیع و ددمنشانه بود که چه بسا جانیان و مجرمان بزرگ تاریخ نیز از آن برائت بجویند و مجریان و عوامل این جنایت را بخاطر شدت قساوت و دنائت، لعن و نفرین کنند.

مردم ایران اسلامی که همواره خیرخواه کشور دوست و همسایه خود افغانستان بوده اند اکنون با دلی داغدار با مردم شریف افغانستان و خانواده های داغدیده در این جنایت وحشیانه، اعلام همدردی و همبستگی می نمایند.

سازمان بسیج دانش آموزی و دانش آموزان ایران اسلامی نیز از صمیم قلب این مصیبت بزرگ را به خواهران و برادران افغان خود تسلیت گفته و از خداوند متعال صبر و استقامت برای بازماندگان مسالت می نمایند.

اکنون سالیان درازی است که برادران و خواهران مسلمان ما در کشور عزیز افغانستان، گرفتار چنگال خونین ظالمان و خونخوارانی هستند که نعمت امنیت را از این سرزمین سلب کرده اند و چشمان مادران را در سوگ فرزندان، اشکبار و گریان کرده اند.

حضور نیروهای تروریست آمریکایی در این کشور، نه تنها امنیتی برای آنان به ارمغان نیاورده است و زخمی را از این مردم ستمدیده التیام نبخشیده است، بلکه اصلی ترین عامل بی ثباتی و ناامنی در این کشور اسلامی است. جنایت های نظامیان تروریست آمریکایی و کشتار مردم غیرنظامی و بی دفاع افغانستان در طول سالهای متمادی، روی گروه ها و گروهک های تروریستی را نیز سفید کرده است. بر دیده های بصیر پنهان نیست که گروههای تروریستی و تکفیری نیز ساخته دست سردمداران و سیاستمداران آمریکایی برای پیشبرد اهداف خود در کشورهای اسلامی است؛ و صد البته بهانه ای برای حضور نظامیان جنایتکار آمریکایی در خاک این کشورها!

آمریکای جنایتکار و یاران دیرینه اش به همراه همپیمانان تکفیری و جلادان گوش به فرمان منطقه ای اش، وقتی در میدان نبرد با محور مقاومت، سیلی های جانانه ای از دلیر مردان محور مقاومت دریافت، بزدلانه حقد و کینه های خود را بسوی محصلان و دانش آموزان بی گناه و بی دفاع مدرسه سیدالشهدای کابل روانه کردند.

زمان آن است که آمریکای جنایتکار و همپیمانان تکفیری آنان بدانند که افغانستان تنها نیست و اکنون تمام محور مقاومت با استمداد از روح بلند شهدای مقاومت از جمله شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، خونخواه شهیدان بی گناه مدرسه سیدالشهدا خواهند بود.

رزمندگان محور مقاومت در منطقه، تا اخراج آخرین تروریست آمریکایی از منطقه و نابودی تمام تکفیریان و داعشیان، از پای نخواهند نشست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار