اهدای 13 تبلت به دانش آموزان کم برخوردار و تحت حمایت بهزیستی شهرستان کلات

کلات(پانا)- با حضور مدیر آموزش و پرورش کلات، معاون امور شعب و بازاریابی بانک صادرات استان خراسان رضوی و نماینده اداره بهزیستی شهرستان، تعداد 13 عدد تبلت با ارزشی بیش از 450 میلیون ریال به دانش آموزان تحت حمایت نهاد بهزیستی شهرستان کلات اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 13 تبلت به دانش آموزان کم برخوردار و تحت حمایت بهزیستی شهرستان کلات

‍ این تبلت ها در راستای نشست و هماهنگی های قبلی مدیر آموزش و پرورش کلات با مسئولین ذیربط بانک صادرات، سرپرستی شعب استان و هزینه کامل آن توسط کارکنان خدوم شاغل و بازنشسته بانک صادرات تامین، تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت تحت حمایت بهزیستی قرار گرفت.

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر بیان کرد: ویروس منحوس کرونا در کنار بدی و ناملایماتی که داشت باعث شد شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند به معنای واقعی ترسیم و معنا و به مصداق عینی در جامعه حضور خیرین عزیز مشاهده شود.

وی افزود: موضوع آموزش دانش آموزان به شدت به مخاطره افتاد و راه ما به یک زیست بوم و زندگی جدید باز شد ولی آمادگی و زیرساخت های لازم وجود نداشت، وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد را طراحی و راه اندازی کرد که اقدامی بی بدیل و نو است،اما لازمه استفاده از این سامانه داشتن امکاناتی همچون گوشی های همراه،تبلت، اینترنت و بود که تهیه این ملزومات برای برخی از خانواده ها امکان پدیر نبود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان اظهار کرد: دستگاه آموزش و پرورش یک رویداد وحدت طلب است، باید شرکای آموزش و پرورش نیز به کمک ما می آمدند، چرا که کلید توسعه و راه پیشرفت جامعه آموزش و پرورش است،و یقینا همه آحاد جامعه به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به اهداف و پیشرفت در جامعه باید کنار این دستگاه باشند.

رمضان پروانه افزود: مادامیکه دانش آموزان عزیز با این دستگاه ها آموزش می بینند دعای خیرشان بدرقه راه بانیان خیر خواهد بود.

وی در پایان این جلسه به نمایندگی از معلمان، دانش آموزان و اولیا از زحمات مدیر عامل، معاونان و کارکنان بانک صادرات استان تشکر کرد.

پروژه شش کلاسه شهدای بانک صادرات روستای چهچه که با مشارکت کارکنان بانک صادرات استان خراسان رضوی ساخته شده، آماده بهره برداری است که از اول مهرماه سال جاری پذیرای دانش آموزان این روستای مرزی است و نیز در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۰ دستگاه تبلت با ارزش ریالی ۶۲۰ میلیون ریال توسط پرسنل شاغل و بازنشسته این بانک تهیه و در اختیار دانش آموزان عزیز تحت حمایت بهزیستی شهرستان کلات قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار