بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا

ثانیه‌ها در دربی اهمیت دارد؛ استقلال اگر دنبال قهرمانی در لیگ برتر است باید پرسپولیس را ببرد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است دربی بازی لحظه‌هاست و تیمی که بتواند از ثانیه به ثانیه بازی استفاده کند برنده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ثانیه‌ها در دربی اهمیت دارد؛ استقلال اگر دنبال قهرمانی در لیگ برتر است باید پرسپولیس را ببرد

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا، درباره دربی 95 شهر تهران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال که قرار است جمعه ساعت 19:30 آغاز شود، گفت: « دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و کاملاً با تمامی دیدارهایی که هر دو تیم در لیگ برتر دارند متفاوت است. من فکر می‌کنم تیمی می‌تواند برنده میدان باشد که تمرکز بالایی در جریان بازی داشته باشد. امیدوارم استقلال در دربی چینش خوبی داشته باشد و بازیکنان هم با غیرت بجنگند. اگر تیم استقلال به دنبال قهرمانی در لیگ است باید آن را از دربی شروع کند و مقابل پرسپولیس برنده دیدار شود. »

پیشکسوت استقلال با اشاره به عملکرد استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: « متأسفانه بازی با ذوب‌آهن اصلاً طبق انتظارات پیش نرفت، البته من از قبل پیش‌بینی کرده بودم این دیدار خیلی سخت خواهد بود چرا که بازی برابر ذوب‌آهن بلافاصله بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود و انگیزه بازیکنان نصف می‌شود، البته فشار و خستگی هم مزیت بر علت می‌شود اما در آسیا بازیکنان به دنبال دیده شدن هستند و بسیار خوب ظاهر می‌شوند اما در لیگ برتر انگیزه زیادی ندارند. »

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: « عدم حضور بازیکنان تأثیرگذار هم دردسرساز شد و استقلال نتوانست مثل همیشه خوب عمل کند، البته اعتقاد دارم کج سلیقگی سرمربی در چینش بازیکنان هم روی عدم نتیجه‌گیری تأثیر گذاشت. به نظرم در بازی مقابل ذوب‌آهن روز استقلال نبود و آنها نتوانستند از توانایی صد در صدی بازیکنان استفاده کنند. »

وی عنوان کرد: « با توجه به نتایج دیگر تیم‌ها استقلال می‌توانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و‌ به مدعیان نزدیک شود، اما این اتفاق نیفتاد، ولی بازیکنان استقلال باید بدانند بازی با ذوب‌آهن تمام شده و حالا باید بیشتر از همیشه به فکر دربی باشند. امیدوارم این شکست بد موقع روی دربی تأثیر نگذارد. البته مجیدی پس از این بازی مقصر ناکامی در این بازی را خودش معرفی کرد و تا حدودی بار روانی را از روی دوش بازیکنان کم کرد. »

فریبا در پایان گفت: « لحظه‌ها و ثانیه‌ها در مسابقه دربی اهمیت زیادی دارد و تیمی که بتواند از این لحظات بهتر استفاده کند، پیروز خواهد شد. شرایط روانی بازیکنان خیلی مهم است و ممکن است آنها توان فنی بالایی داشته باشند، اما دچار مشکل شوند. شانس دو تیم در دربی برابر است و هر تیمی از این توانایی‌ها استفاده کند، می‌تواند پیروز شود. »

مصاحبه از: علیرضا دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار