شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از رییسی برای حضور در انتخابات دعوت کرد

تهران (پانا)- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نامه‌ای از سید ابراهیم رییسی برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از رییسی برای حضور در انتخابات دعوت کرد

به گزارش پایگاه رسمی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، غلامعلی حداد عادل رییس این شورا در نامه‌ای رسمی که ۳۵۰ نامه حمایتی با هزاران امضا از استان‌ها، شهرها، احزاب و کانون‌های اجتماعی ضمیمه آن شده است از حجت الاسلام والمسمین رییسی برای نامزدی و حضور در انتخابات دعوت کرد.

حداد عادل نوشت: با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰، درخواست‌های روزافزونی از استان‌ها و شهرهای سراسر کشور و نیز از احزاب سیاسی و تشکل‌های صنفی و کانون‌های اجتماعی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی واصل می‌شود که در آنها از جناب‌عالی خواسته شده نامزدی خود را در انتخابات اعلام کنید.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: به پیوست تعداد بیش از ۱۰۰ فقره از این درخواست‌ها که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریافت شده است - علاوه بر ۲۵۰ فقره درخواست تقدیم شده در نامه قبلی- به حضورتان ارسال می‌شود دوام سلامت و مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از خداوند کریم مسالت می‌کنم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار