شهادت ابنای امت اسلام در افغانستان بار دیگر مهر تاییدی بر سند جنایتکاری نظام سلطه در سرزمین‌های اسلامی است

تهران (پانا) - سازمان دانش‌آموزی کشور به مناسبت حادثه انفجار و کشته شدن دانش‌آموزان مظلوم در افغانستان پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شهادت ابنای امت اسلام در افغانستان بار دیگر مهر تاییدی بر سند جنایتکاری نظام سلطه در سرزمین‌های اسلامی است

متن پیام سازمان دانش‌آموزی کشور به شرح زیر است:

«شهادت ابنای امت اسلام در افعانستان بار دیگر مهر تاییدی بر سند جنایتکاری نظام سلطه وحشی متجاوز در سرزمین‌های اسلامی است. دختران خردسال افغان، ماه مبارک رمضان را با فطریه خون خویش به انجام بردند؛ امسال عید قربان و فطر در هم آمیخته‌اند چرا که انفاس زکیه طفلان معصوم افغان، در قربانگاه تروریسم غربی، تقدیم اسلام شد.

سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکومیت این عمل تروریستی و تسلیت این داغ عظیم به امت اسلام و ملت شریف افغانستان، بویژه مادران داغدار این دانش آموزان بار دیگر بر رسالت تربیتی خویش مبنی بر تربیت نسل پیشگامان تمدن نوین اسلامی و تربیت نسلی در تراز شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید می کند و به روح بلند این شهید والا مقام و تمامی شهدایی که با نثار خون خود امنیت و آسایش را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده‌اند درود می فرستد.

بدون شک عاملان این جنایت هولناک، روی امنیت را نخواهند دید و دیر یا زود به تیر غیبی تاوان سختی را بابت این توحش و بی رحمی ناجوانمردانه و نابخردانه خود خواهند داد.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار