شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به ملت افغانستان تسیلت گفت

تهران (پانا) - شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی به ملت افغانستان فاجعه غمبار قتل عام دانش آموزان بیگناه و مظلوم دبیرستان حضرت سیدالشهداء علیه السلام افغانستان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به ملت افغانستان تسیلت گفت

به گزارش روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و جماعات، متن این پیام به شرح زیر است:

«فاجعه غمبار قتل عام دانش آموزان بیگناه و مظلوم دبیرستان حضرت سیدالشهداء علیه السلام افغانستان، موجی از غم و اندوه برقلوب مسلمانان نشانده است.

این جنایت هولناک، محصول توطئه های استکبار جهانی و ارتجاع منطقه و ثمره تلخ جهل و تحجر و تعصبات کور وابستگان مزدوری است که دل در گرو آمریکا و صهیونیسم دارند و اکنون درآستانه اخراج خفت بار حامیان خود ازافغانستان، به نیابت از اربابشان، دست به این قتل عام کم نظیر زده اند،
تا با تداوم ناامنی و شعله ورسازی آتش اختلافات داخلی، شکست های راهبردی خود را جبران کنند.

ائمه جمعه ایران اسلامی، با دلهایی سرشار از اندوه ، مراتب تسلیت وهمدردی خود را با مردم عزادار افغانستان، بویژه خانواده های شهیدان مظلوم این واقعه، که فرزندان بیگناه جامعه مسلمین هستند ؛ ابراز می دارد و امیدوار است با وحدت و اتحاد مردم عزیز کشور برادر؛ افغانستان و استقرار دولت واحد و یکپارچه، مبتنی بر آراء اکثریت مردم، شاهد کاهش این گونه وقایع در این خطه حساس از منطقه غرب آسیا باشیم.

به ارواح پاک دختران دانش آموزی که در ماه مبارک رمضان، میهمان کرامت الهی شدند درود میفرستیم و لعن و نفرین خود را نثار دشمنان بلاد اسلامی می کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار