کار کاپیتان‌ها با تراکتور گره خورد

تهران (پانا) - مدیر تیم فوتبال تراکتور ضمن اعلام حمایت هیئت‌ مدیره باشگاه از رسول خطیبی، از ارائه برنامه 5 ساله سرمربی تراکتوری‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کار کاپیتان‌ها با تراکتور گره خورد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، حسن آذرنیا درباره وضعیت تیم پس از دیدار مقابل پیکان، اظهار داشت: با تصمیم رسول خطیبی، پس از بازگشت تیم به تبریز، بازیکنان یک روز استراحت کردند و تمرینات از امروز (سه‌شنبه) زیر نظر کادر فنی از سر گرفته خواهد شد.

وی با تأکید بر موضع باشگاه درباره حمایت از رسول خطیبی، یادآور شد: رسول خطیبی برای تراکتور برنامه پنج‌ساله دارد و هیئت‌مدیره نیز قاطعانه از او حمایت می‌کند. خطیبی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از گروه شده‌ایم و روند تیم خوب است. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده در لیگ برتر نیز نتایج درخشان تراکتور آغاز می‌شود.

آذرنیا در مورد آخرین وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، گفت: این دو بازیکن با ما تا پایان فصل قرارداد دارند و باشگاه به‌صورت عام از کلیه طرفین قرارداد با خود درخواست دارد که ضمن احترام به تصمیمات هیأت مدیره و کادرفنی، رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد فی مابین تطبیق دهند. در همین راستا باشگاه با آقایان شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیأت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار