بحری‌زاده خبر داد

فعالیت هزار و ۱۱۱ تشکل در قالب مجالس دانش‌آموزی

مجالس دانش‌آموزی ماحصل مشورت‌های خود را به صورت یک سند موضوعی در پایان دوره به تصویب می‌رسانند

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی اعلام کرد در قالب بسته تحولی یک مجلس در کشور به هزار و ۱۱۱ تشکل در قالب مجالس تبدیل شده و ۱۵۰ نفر به حدود ۲۸ هزار نماینده ارتقا پیدا کرده است که به شورای دانش‌آموزی اتصال پیدا می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت هزار و ۱۱۱ تشکل در قالب مجالس دانش‌آموزی

اسماعیل بحری‌زاده در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه درباره فعالیت حوزه مجلس دانش‌آموزی گفت: ما در گذشته یک مجلس دانش‌آموزی کشوری با ۱۵۰ نماینده داشتیم که دهمین دوره آن در حال فعالیت است در قالب این بسته تحولی یک مجلس در کشور به هزار و ۱۱۱ تشکل در قالب مجالس تبدیل شد و ۱۵۰ نفر به حدود ۲۸ هزار نماینده ارتقا پیدا کرد که به شورای دانش‌آموزی اتصال پیدا می‌کنند. هیات رئیسه مجلس که مشاوران وزیر هستند مسائل مطرح شده را به گوش مسئولان می‌رسانند.

وی اظهار کرد: ۴۸ هفته برای بسته تحولی با ۸۵۰ فعالیت پیش بینی شده است که اکنون در هفته ۳۳ هستیم در بحث کیفی ۶۲۲ فعالیت یعنی ۷۳.۱۴ درصد اجرا شده است همچنین در بحث کمی ۱۴۵ فعالیت پیش بینی ما بود که ۸۰ درصد اجرا شده است؛ در پیشتازان از ۸۶ فعالیت ۷۹ فعالیت، در پانا از ۱۰ فعالیت ۸ فعالیت و در مجلس از ۵۶ فعالیت ۴۱ فعالیت عملیاتی شده است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی درباره ضمانت اجرایی داشتن مصوبات نمایندگان مجلس دانش‌آموزی اظهار کرد: مهم ترین خروجی مجالس ما سند مجلس است مجالس دانش‌آموزی ماحصل مشورت‌های خود را به صورت یک سند موضوعی در پایان دوره به تصویب می‌رسانند. دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی ارتقا پیدا می‌کند و امورات آن در سطح معاون سازمان پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار