دهقانی: سازمان دانش‌آموزی بستر اجرای ۵ ساحت تربیتی را دارد

تهران (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد سازمان دانش‌آموزی در آموزش و پرورش یک قطعه است که اهمیت بالایی دارد و بستر اجرای ۵ ساحت از ۶ ساحت تربیتی را دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دهقانی: سازمان دانش‌آموزی بستر اجرای ۵ ساحت تربیتی را دارد

اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی در نشست خبری قائم مقام معاون وزیر این سازمان گفت: ما ۳ راهبرد اساسی را در سازمان داریم؛ در حوزه ضریب نفوذ در بین دانش‌آموزان باید تا افق سال۱۴۰۴، بیست و پنج درصد پوشش داشته باشیم که اکنون ۳ میلیون نفر را تحت پوشش داریم، راهبرد دوم دانش افرایی و توان افرایی اعضاست. جریان سازی فعالیت‌های تربیتی در اجتماع راهبرد سوم است که از فروردین سال گذشته تاکنون بجای تولید محتوا ۶۷۰ هزار دانش‌آموز در عرصه تولید فیلم با سازمان فعالیت و همکاری کردند. هزار و ۶۷۰ ساعت فیلم آموزشی نیز از سوی دانش‌آموزان تولید شده است و اکنون ۸۰۰ ساعت از این فیلم‌های آموزشی قابلیت استفاده را دارند.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان در پویش‌ها جز برنامه‌های جریان ساز ما است حضور در کارهای مومنانه در کرونا نیز ازجمله فعالیت‌های تربیتی ماست همچنین ۷۶ میلیارد تومان در کرونا کمک جمع اوری کردیم.

دهقانی بیان کرد سازمان دانش‌آموزی در آموزش و پرورش یک قطعه است که اهمیت بالایی دارد و بستر اجرای ۵ ساحت از ۶ ساحت تربیتی را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار