آموزش مهارت‌های زندگی و پرورش دانش‌آموزان خلاق از اهداف سازمان دانش‌آموزی است

زنجان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان زنجان با صدور پیامی سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت‌های زندگی و پرورش دانش‌آموزان خلاق  از اهداف  سازمان دانش‌آموزی است

متن تبریک راویه قاسمی سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به این شرح است: بیست و یکم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران را بر بنیان‌گذاران این نهاد ارزشمند، اساتید، مربیان و دانش آموزان پرتلاش در حوزه‌های مختلف پیشتازان، مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا تبریک عرض می‌‌کنم.

تربیت اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی و پرورش دانش‌آموزان خلاق و مطالبه گر از اهداف و اولویت‌های سازمان دانش‌آموزی است. تربیت نسل آینده ساز کشور بر پایه‌ی احترام متقابل، تعامل، مشورت و داشتن آستانه تحمل از دیگر اهداف سازمان دانش‌آموزی است.

امیدواریم با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و همکاری همه همکاران سازمان دانش‌آموزی و مساعدت مدیران کشوری و اداره کل آموزش و پرورش استان بتوانیم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران موفق باشیم. اینجانب ضمن تبریک این روز ارزشمند از حمایت‌های بی‌دریغ ریاست محترم سازمان دانش آموزی کشور و معاونت پرورشی و فرهنگی وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقایان دکتر بحری زاده و دکتر کاظمی، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان زنجان جناب آقای مظفری و معاونت محترم پرورشی استان و همکاران سخت‌کوش سازمان و دانش‌آموزان عزیز صمیمانه تقدیر و تشکر می‌‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار