مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد:

پیام مدیر دانش آموزی کردستان به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی

سنندج(پانا) -مدیر دانش آموزی کردستان به مناسبت فرا رسیدن 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر دانش آموزی کردستان به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی

در متن پیام احمد عبداللهی آمده است:

سازمان دانش آموزی به مثابه بازوی توانمند نظام تعلیم و تربیت، بستر مناسبی برای اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش آموزان و زمینه ساز مشارکت همه جانبه آنها در زمینه های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری است.

بی شک، پویایی و بالندگی سازمان دانش آموزی در گرو اهتمام و درایت مربیان و کارکنانی است که با گام های استوار و تجربیات گرانبها، تلاش برای رسیدن به تعالی و شکوفایی استعداد های دانش آموزان این مرز و بوم را وجهه همت خویش قرار داده و در راستای تربیت اجتماعی فرزندان این سرزمین که همانا فلسفه وجودی و ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی است، خالصانه و عاشقانه از هیچ کوششی فروگذاری نکرده اند.

اکنون در آستانه روز۲۱ اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده و از همت والا وتلاش خالصانه همه تلاشگران این عرصه که با مساعی ارزشمند و اهتمام شایسته و با شعار " پیشتازان گام دوم انقلاب" "پیشگامان تمدن نوین اسلامی" در مسیر اعتلاء و ارتقای سازمان دانش آموزی به ویژه در شرایط دشوار شیوع ویروس کرونا ، گام برداشته اند، قدردانی می نمایم.

سربلندی و توفیق روز افزون مربیان و اعضای سازمان دانش آموزی در به سرانجام رساندن رسالت خطیر خویش به ویژه در پیشبرد اهداف بسته تحولی سازمان دانش آموزی با شعار " هر دانش آموز یک نقش اجتماعی" را از درگاه خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار