سازمان دانش آموزی بستری مناسب برای ترویج فرهنگ مشارکت جویی است

تهران (پانا ) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی و مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۸ به مناسبت بیست و دومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی از مربیان برتر پیشتاز تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بستری مناسب برای ترویج فرهنگ مشارکت جویی است

انوشیروان رضایی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۸ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بیست و دومین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی را به همه مربیان پیشتاز و دانش آموزان تبریک و تهنیت گفت.

رضایی گفت: سازمان دانش آموزی تشکیلاتی است که مبنای جهانی دارد. در ایران هم فراز و نشیب هایی داشته اما مهم تر از این فراز و نشیب ها اهداف عالیه این سازمان است که نهادینه سازی اخلاق، جوانمردی در بین کودکان و نوجوانان بر اساس فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی با توجه به اقتضائات دنیای امروز در قالب رفتارهای منظم، با دسپلین و خوشایند و نشاط انگیز است.
در پایان رضایی از زحمات مدیر سازمان دانش آموزی و کارشناسی های مرتبط از جمله کارشناسی فرهنگی-هنری، اردو و بازدید تشکر کرده و خواستار تلاش و تعامل بیشتر با مربیان و دانش آموزان جهت افزایش کمی و کیفی فعالیت های سازمان شد.

نرگس صدری؛ مدیرسازمان دانش آموزی منطقه ضمن نیز تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، آن را بستری مناسب برای ترویج فرهنگ مشارکت جویی، تعاون و همکاری دانست و از زحمات مربیان پیشتاز، خبرنگاران پانا، اعضای مجلس دانش آموزی و رضایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و غلامی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و رابط خبرنگاری پانا تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار