درخواست پیگیری لغو، تعویق و یا غیرحضوری کردن امتحانات پایه نهم و دوازدهم

تهران (پانا) - عضو هیئت‌رئیسه مجلس دانش‌آموزی ضمن بیان درخواست لغو، تعویق و یا غیرحضوری کردن امتحانات پایه نهم و دوازدهم، از مسئولان، خواستار بررسی و پیگیری این مطالبه، از طرف دانش‌آموزان شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
درخواست پیگیری لغو، تعویق و یا غیرحضوری کردن  امتحانات پایه نهم و دوازدهم

فاطمه ترکی زاده؛ عضو هیئت رییسه مجلس دانش‌آموزی کشور درباره تغییر وضعیت برگزاری امتحانات از حضوری به غیرحضوری گفت: با توجه به درخواست دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم در برگزاری آزمون حضوری، به عنوان نماینده دانش آموزان، از نهادهای متولی و ستاد مقابله با کرونا درخواست می شود ضمن ورود به موضوع لغو، تعویق و یا غیرحضوری کردن امتحانات، به درخواست دانش آموزان رسیدگی شود.

وی در ادامه افزود: آزمون ارشد و استخدامی بانک تجارت از لحاظ زمان برگزاری و گستردگی به یکدیگر شباهت دارند و به علت سلامت داوطلبان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون ارشد از ۹ الی ۱۲تیر به ۶ الی ۸ مرداد تغییرکرد و آزمون استخدامی بانک تجارت از فروردین ماه به ۲۴ تیر ماه تغییر پیدا کرد. این در صورتی است که جمعیت شرکت کننده در آزمون استخدامی، کمتر از ۳۰۰۰۰ نفر است و جمعیت افراد در امتحانات هماهنگ پایه نهم و دوزادهم قریب به دو میلیون نفر است و اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

ترکی زاده در پایان با اشاره به اهمیت این دو پایه افزود: درخواست به تعویق انداختن امتحانات تا واکسینه شدن به جهت اینکه می تواند فرصتی برای مطالعه صحیح دروس و همچنین جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا را فراهم کند، قابل بررسی است.

او تاکید کرد: امید آن داریم که وزیر محترم در تصمیم خودشان تجدید نظر کرده و به درخواست بیش از 70 هزار دانش آموز پاسخ مناسب دهد، چرا که این تصمیم علاوه بر سلامت جسمانی بر سلامت روحی، روانی و عاطفی دانش آموزان تاثیرگذار خواهد بود.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار