در پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به مناسبت فرار رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی عنوان شد:

سازمان دانش آموزی نقش مهمی در تربیت اجتماعی و مسئولیت پذیری دانش آموزان داشته است

بیرجند(پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن 21 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی نقش مهمی در تربیت اجتماعی و مسئولیت پذیری دانش آموزان داشته است

در متن پیام محمدرضابااطمینان آمده است:
بی شک سازمان دانش آموزی به عنوان یک ظرفیت جدید، نوین و به روز درنظام تربیتی و منطبق با خواسته ها و علایق نسل امروزی می تواند با برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند نقش مهم و بسزائی در هدایت، رشد، پرورش و شکوفا کردن استعدادهای خدادادی دانش آموزان ایفاء کند.
21 اردیبهشت یادآور سالروز تاسیس سازمانی است که نقش عمده ای در تربیت اجتماعی و تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دارد و این نقش زمانی متجلی می شود که با برنامه های تربیتی ،تشکیلاتی و مطابق با سلایق و خواسته های امروزی دانش آموزان، بستری مناسب برای تربیت نسلی ولایتمدار، متعهد، متدین ، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف آینده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فراهم می آورد.

نسلی که به امید خدا و درسایه منویات مقام معظم رهبری پیشگامانی استوار و آگاه در گام دوم انقلاب و پیروانی هوشیار، مقاوم و استوار در مکتب بزرگ سردار دلها شهید سلیمانی عزیز خواهند بود.
با عنایت به اینکه مدیریت در بحران، افزایش و استفاده از مهارت ها برای گذر از شرایط سخت از برنامه های تعریف شده برای سازمان دانش آموزی در عرصه تربیت تشکیلاتی است؛ بنابراین با توجه به شیوع ویروس کرونا و زیست بوم جدید حاکم بر جامعه که باعث شده از نعمت حضور دانش آموزان عزیزمان در محیط مدرسه محروم باشیم، از مدیران، مربیان و مدرسان محترم تشکیلات پیشتازان انتظار می رود با استفاده بهینه از فضای مجازی و تولید محتواهای تشکیلاتی مانع قطع ارتباط دانش آموزان با برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی شده و همچنان نقش ارزنده خود را در تربیت اجتماعی دانش آموزان ایفا کنند.

اینجانب ضمن تبریک بیست و دومین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، از همت والا، مجاهدت های ارزشمند و دلسوزانه و مساعی خالصانه همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه،مدیران و مربیان پیشتاز ، متعهد، سخت‌کوش و پایبند به اهداف متعالی تربیت اسلامی و ایرانی، دانش آموزان عزیز عضو تشکل پیشتازان، اعضای محترم مجامع دانش‌آموزی، شوراها و مجالس دانش‌آموزی، دانش‌آموز خبرنگاران عضو پانا صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با استعانت از خدای سبحان، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد نقش آفرینی پیروزمندانه اعضای این سازمان بزرگ دانش‌آموزی در سازماندهی و تقویت فعالیت‌های اثر گذار در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیتی مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشیم. برای همه شما عزیزان سلامتی، سربلندی و موفقیت روزافزون آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار