اولویت‌های کانون پرورش فکری اعلام شد

تهران (پانا) - با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، آئین تکریم و معارفه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اولویت‌های کانون پرورش فکری اعلام شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، آئین تکریم فاضل نظری مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معارفه مهدی علی‌اکبر زاده؛ مدیرعامل جدید، کانون با حضور محسن حاج میرزایی برگزار شد.

فاضل نظری؛ مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این آئین اظهار کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی برای ارتقا فعالیت‌های کانون صورت گرفته است، اما دوران طلایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سال‌های دور برمی‌گردد.

وی افزود: در حوزه کودک، پژوهش‌های خوبی در این کانون انجام‌شده است، اما در حوزه مدیریت نیز نیازمند پژوهش‌های بیشتری هستیم.

نظری تصریح کرد: سال جاری یکی از سال‌های سخت‌کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌واسطه شیوع بیماری کرونا بود، اما تلاش‌های خود را در سه ساحت ادامه دادیم تا به‌روزهای طلایی کانون برسیم. همچنین در حوزه زیرساخت‌ها ازجمله راه‌اندازی سینما سیار، فعالیت‌های بسیاری انجام شد به‌روزرسانی برنامه‌های فرهنگی و افزایش آن به بیش از ۶۰برنامه، از تلاش‌های انجام‌شده در کانون است.

مهدی علی‌اکبر زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این آئین اظهار کرد: برنامه‌های کانون را با جدیت بیشتری ادامه خواهیم داد، زیرا این موضوع یک مطالبه عمومی در جامعه است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک مرکز فرهنگی است که علاوه بر کشور، در سطح دنیا معروف و مشهور است و خانواده‌ها همواره با این مرکز مأنوس هستند.

علی‌اکبر زاده تصریح کرد: حضور شایسته کانون در رویدادها و جشنواره‌ها، پشتیبانی از مراکز زیرمجموعه کانون، تقویت نهاد مدرسه، مشارکت با نهادهای مختلف و ... از اولویت های کانون خواهد بود.

وی ادامه داد: توجه به نیازهای کودکان امری ضروری است که باید متناسب با شرایط سنی کودکان برنامه‌ریزی مقتضی انجام شود.

در پایان این آیین، نشان سپاس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و لوح تقدیر از سوی وزیر آموزش‌وپرورش به فاضل نظری؛ مدیرعامل سابق اهدا و حکم مدیرعامل جدید به وی اعطا شد و از هیئت‌مدیره کانون نیز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار