استاندار فارس: توجه به آموزش عشایری رشد و تعالی جامعه را در پی دارد

شیراز (پانا) - به گفته عنایت اله رحیمی توجه به امر آموزش عشایری نشانه بالندگی جامعه است و بر همین اساس اکنون افرادی برجسته از این جامعه در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی  درخدمت مردم هستند. 

کد مطلب: ۱۱۸۳۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: توجه به آموزش عشایری رشد و تعالی جامعه را در پی دارد

استاندار فارس در مراسم تقدیر از فرهنگیان عشایر با اشاره به ویژگی های جامعه عشایر گفت: عشایر جامعه‌ای سخت کوش، پر تلاش و شجاع هستند که همیشه در خدمت مردم و کشور بوده‌اند و آموزش این جامعه همیشه نقش آفرین بوده است.

او با گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان عرصه آموزش عشایر افزود: امروزه فرهنگیان عشایر پرچم داران این عرصه هستند و عشایر بر اساس اعتقادات قلبی خود به اسلام و انقلاب خدمت می‌کنند و مدافع حقیقی مردم بوده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: نقش عشایر در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بی بدیل و مثال زدنی است و خوشبختانه در 8 سال گذشته اقدامات خوبی در حمایت از جامعه عشایر انجام گرفته است.

رحیمی اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی فضای آموزشی و حمایت مادی و معنوی از دست‌اندرکاران آموزش عشایر از جمله دستاوردهای دولت در این زمینه است.

استاندار فارس با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگیان عشایر افزود: انتخابات پیش روی از جمله مباحث مهمی است که جامعه عشایر با حضور پرشور خود سرنوشت‌ساز خواهد شد.

این مراسم با تقدیر از فرهنگیان نمونه عشایر استان پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار