برگزاری آیین سپاس معلم درشهرستان خواف

خواف(پانا)- مراسم سپاس معلم آموزش و پرورش شهرستان خواف باحضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد‌.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین سپاس معلم درشهرستان خواف

حجت الاسلام عباس برزگرنژاد امام جمعه شهرستان خواف با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: همه انبیا و ائمه اطهار یک نوع معلم بشریت بودند و هما آن ها به جایگاه معلمی خود افتخار می کردند.

امام جمعه شهرستان خواف ادامه داد: بزرگداشت مقام معلم نشانه شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم مدرسه و در فضای تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

حجت الاسلام برزگرنژاد درپایان سخنان خود گفت: ملت ایران با اتکا به خدا و با تکیه بر سرمایه‌های عظیم فکری و فرهنگی خود به ویژه معلمان فرهیخته و دانش آموزان عزم خود را برای توسعه علمی به کار گرفته اند.

جواد رفیعی پورمدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف نیز در این مراسم از تمام مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان که دراین هفته با ارسال پیام و حضور در مجموعه آموزش و پرورش به جایگاه معلم احترام گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: ما معلم شدیم تا بتوانیم درتربیت انسان ها نقشی ایفا کرده و انسان هایی که آینده ساز این جامعه هستند را پرورش دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف تصریح کرد: درمنویات مقام معظم رهبری بارها بر نقش بی بدیل فرهنگیان در جامعه تاکید شده و طبق سخنان مقام معظم رهبری معلمان افسران سپاه پیسرفت و آبادانی ایران اسلامی هستند.

رفیعی پور درپایان سخنان خودگفت: امروز علاوه برسایر مشکلات آموزش و پرورش و کمبود فضا و امکانات آموزشی، با یک مشکل خیلی بزرگ به نام بیماری همه گیر کرونا مواجه هستیم، که با وجود این ویروس جز محدود کشورهایی بوده ایم که آموزش در آن تعطیل نشد و این کار به همت و تلاش تمامی فرهنگیان پرتلاش و سخت کوش انجام پذیرفت.

حسین غیرتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار