به همت ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان اسلامشهر؛

تقدیر از ۱۴۰ فرهنگی بازنشسته

اسلامشهر (پانا) - به همت ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از ۱۴۰ فرهنگی، که طی یک سال گذشته به مقام بازنشستگی نائل آمدند تقدیر بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از ۱۴۰ فرهنگی  بازنشسته

به مناسبت گرامی‌داشت هفته مقام معلم و در برنامه ابتکاری، از ۸۰ فرهنگی آموزش و پرورش اسلامشهر توسط تیم‌های دو نفره کادر اداری به صورت حضوری و درب منزل و از ۶۰ فرهنگی دیگر که در شهرهای دیگری سکونت داشتند و در یک سال اخیر به مقام بازنشستگی نائل آمده بودند، از طریق پست با ارسال هدایایی تقدیر بعمل آمد.

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ‌در سخنانی با اشاره به نقش بی‌بدیل معلم در ساختار جامعه و بهبود اوضاع زندگی در همه جوانب آن،‌ خدمت سی ساله در این کسوت و پرورش انسان‌های بزرگ را افتخاری برای هر فرد دانست.

او افزود: عزیزانی که جوهره وجود خویش را تقدیم تعلیم و تربیت و پرورش و ارتقاء فرهنگ جامعه نموده‌اند، برای تمام اقشار و آحاد جامعه قابل ستایش و احترام هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ‌ با بیان اهمیت استفاده از تجارب ارزشمند آموزشی و پرورشی ،‌ از بازنشستگان درخواست کرد، تا ارتباط خود با آموزش و پرورش را قطع نکنند و تجارب ارزشمند خود را در حیطه‌های مختلف آموزشی و پرورشی در اختیار نیروهای جدید قرار دهند.

بنار خاطرنشان کرد؛ معلمان هر جامعه به عنوان یکی از مراجع اصلی تعلیم و تربیت در همان جامعه به شمار می‌آیند و نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان هر کشوری دارند و بعد از پایان دوران خدمت هر معلم باید به پاسداشت خدمات ارزنده در طول خدمت مورد تکریم مکرر قرار بگیرند..

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار