معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

برنامه تدبیر مهم‌ترین راهکار ارتقای کیفیت مدارس ابتدایی است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت یکی ازمهم‌ترین برنامه این معاونت که با هدف ارتقای کیفیت مدیریت مدارس ابتدایی در حال اجرا می باشد برنامه تدبیر است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تدبیر مهم‌ترین راهکار ارتقای کیفیت مدارس ابتدایی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران گفت: برنامه تدبیر با هدف ارتقای سطح عملکرد مدرسه وکیفیت آن و براساس بهبود فرآیند‌های مدیریت مدرسه و به منظور نهادینه سازی برنامه محوری در مدیریت مدارس و توجه نظام‌مند و هماهنگ به فرآیند‌های آن و افزایش توان و خود باوری مدیران و عوامل انسانی مدرسه در تصمیم گیری و تدبیر امور مدرسه انجام می‌گیرد.

او بیان کرد: برنامه تدبیر نقش موثری در تقویت فرآیند مستمر برنامه‌ها و فعالیت‌ها با تاکید بر خود ارزیابی و توسعه و تقویت فرآیند آموزش و یادگیری و ارتقای سلامت، بهداشت، تربیت بدنی و ایمنی مدرسه دارد.

بختیاری با اشاره به اینکه اجرای برنامه تدبیر مبتنی بر فرهنگ مشارکت با بهره‌گیری از توانمندی‌های کلیه عوامل مدرسه اضافه کرد: دراین طرح وضعیت موجود و مطلوب مدرسه مورد بررسی قرار می‌گیرد، برنامه منسجمی تدوین می‌شود کلیه فعالیت‌های مدرسه در جهت دستیابی به وضعیت مطلوب هماهنگ می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه 93 درصد مدارس ابتدایی دولتی و 84 درصد از مدارس ابتدایی غیردولتی استان تحت پوشش برنامه تدبیر هستند از رصد و پیگیری کلیه برنامه‌های مدارس و رفع اشکال آن‌ها خبر داد و فعالیت‌های از قبیل برگزاری وبینار را در اجرای مطلوب برنامه تدبیر مطلوب دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار