نحوه فعالیت صنوف گروه‌های شغلی یک و دو در تهران

تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد که از روز شنبه فعالیت گروه‌های شغلی یک و دو در تهران بلامانع و فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نحوه فعالیت صنوف گروه‌های شغلی یک و دو در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی در تشریح آخرین وضعیت اجرای محدودیت های کرونایی برای صنوف در پایتخت گفت: برابر با مصوبه علام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، گروه های شغلی یک و دو می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت شغلی خود را از امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز کنند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان فعالیت شغلی گروه های شغلی ۳ و ۴ همچنان ممنوع است، افزود: این گروها همچون هفته های گذشته تعطیلند و به هیچ وجه مجاز به فعالیت نیستند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران ابراز داشت: بازار بزرگ تهران و پاساژ ها از امروز مجاز به فعالیت شغلی خواهند بود و تعطیلی صنوف گروه های ۳و۴ تا روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه در صورت تخلف واحدهای صنفی، طبق دستور قضائی واحد صنفی متخلف به مدت سه هفته پلمب خواهد شد، افزود: همراهی کلیه شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در گسترس این ویروس جلوگیری خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار