خانواده ها می توانند در امتحانات تاثیرگذار باشند

نیشابور (پانا)- جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش نیشابور با موضوع، برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، در محل اتاق جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها می توانند در امتحانات تاثیرگذار باشند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش تیشابور، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر همت گروهی در راستای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی، گفت: امتحانات محصول نهایی فرایند یاددهی و یادگیری است. همه ما در فرایندها نقش داریم و یقینا رشد این فرایند نتیجه توجه بیشتر به متغیرها می باشد.

علیرضا کلیدری افزود: همه ما باید با تمام توان و تجربه پای کار امتحانات باشیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تهیه پیام های مشاوره ای ویژه امتحانات می تواند به دانش آموزان کمک ویژه ای داشته باشد. دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم می توانند جهت رفع اشکال به صورت حضوری در روز قبل از آزمون در آموزشگاه حضور پیدا کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما باید با امید آفرینی، واقعیت ها را به خانواده ها ارجاع دهیم، خانواده ها از نظر روحی و روانی نسبت به گذشته توجه بیشتری به دانش آموزان خود دارند و می توانند در نتیجه امتحانات، تاثیر گذار باشند. حضور دانش آموزان حداقل نیم ساعت قبل از آغاز امتحانات مورد تاکید است چرا که طبق قانون نیم ساعت قبل از آغاز امتحان، درب های حوزه امتحانات بسته خواهد شد. داشتن لوازم التحریر شخصی و شیشه آب توسط تک تک دانش آموزان مورد تاکید است.

وی گفت: به خانواده ها و دانش آموزان اطمینان خاطر داده می شود که تمامی پروتکل های بهداشتی با دقت خاص رعایت می شود و دانش آموزان با خیالی آسوده می توانند در حوزه های امتحان نهایی حضور یابند.

امتحانات نهایی شهرستان نیشابور در 22 حوزه امتحان نهایی برگزار خواهد شد که اقدامات لازم و پیش بینی های لازم جهت برگزاری مطلوب آن انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار