نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان پسر بافق:

ما دانش‌آموزان با حضور مجازی در شبکه‌های اجتماعی، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می داریم

بافق (پانا) - نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان پسر شهرستان بافق در پیامی، روز جهانی قدس را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۸۳۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ما دانش‌آموزان با حضور مجازی در شبکه‌های اجتماعی، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می داریم

پیام گرامیداشت نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پسر شهرستان بافق به مناسبت روز جهانی قدس، بدین شرح است:

دفاع از فلسطین عزت و شرف می‌آورد. «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»


روز جهانی قدس به عنوان مظهر وحدت ملی و اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام و خروش و فریاد علیه استکبار جهانی و صهیونیسم است و در این روز تمامی مسلمانان در راستای همبستگی با قدس شریف و مسجدالاقصی و حمایت از مردم فلسطین خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را ابراز می کنند.

امروزه علی رغم ادعای حقوق بشری که برخی از کشورهای غربی، با بوق و کرنا در گوش مردم جهان کرده اند، هم اکنون یکی از خشونت بارترین وقایع این تاریخ در حال انجام است که با کمال تأسف کمترین صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشر به گوش نمی رسد!

به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان گوش همه را کر کرده است! اینگونه نسل کشی ها و کودک کشی ها با بی توجهی دسته های جهانی چه توجیهی دارد؟ آیا وقت آن نرسیده که جوامع بین المللی و در رأس آنها سازمان کشور های مسلمان با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟ اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان بافق، کشتار کودکان، زنان و مردان را چه در فلسطین، چه در یمن و چه در دیگر نقاط جهان اسلام محکوم می کند.

هر چند امسال به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، مراسم راهپیمایی برگزار نخواهد شد اما ما دانش‌آموزان با حضور مجازی در شبکه‌ های اجتماعی، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می داریم. لذا ما دانش اموزان ضمن گرامیداشت این روز، با همه مسلمانان جهان هم صدا می شویم و فریاد بیزاری از دشمنان قدس را سر می دهیم.

عباس تفکری
نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پسر شهرستان بافق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار