صهیونیست امروز طراح و پشت پرده تمام خیانت‌ها و جنایت‌ها است

بجنورد(پانا) -رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: برخی از سیاستمداران گمان می‌کردند اگر بایدن بیاید خیلی از مسائل حل می‌شود کما اینکه این محاسبه اشتباه بود چراکه ریشه همه خیانت‌ها و جنایت‌ها رژیم صهیونیستی است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
صهیونیست امروز طراح و پشت پرده تمام خیانت‌ها و جنایت‌ها است

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، صبح امروز در مراسم روز قدس و اهتزاز پرچم فلسطین که با تعداد محدود و رعایت فاصله گزاری اجتماعی در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم درآیات متعددی نقش صهیونیسم در زندگی مادی و حیات بشری پرداخته است.

وی با اشاره به تفاوت بین دین یهود و صهیونیسم، گفت: خداوند متعال از بنی اسراییل ۱۰ پیمان مهم را گرفته است و بر آن تأکید دارد و در آیاتی از قرآن می‌فرمایند این قوم در همه آن عهدهایی که گرفتیم پیمان شکستند و در زمین فساد کردند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه افزود: خداوند متعال در سوره مائده می‌فرمایند صهیونیسم‌ها نه‌تنها دشمن مردم فلسطین‌اند بلکه دشمن بشریت‌اند، این غده سرطانی دشمن تمام ارزش‌های انسانی است.

وی گفت: بیش از هفت دهه است که مردم منطقه، خاورمیانه و اگر در توانشان باشد با کمک صاحبان زَر مردم دنیا را با قلدری تحت‌فشار قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: این رژیم، دانشمندان و مغزهای متفکر کشورها را که مایه افتخار آن کشور است ترور می‌کند.

وی گفت به‌طورکلی شالوده فکری این گروه مبتنی بر فساد است و نکته مهم‌تر این است که تمام این فسادها و جنایت‌ها در پیش روی دیدگان سازمان‌ها و نهادهای جهانی و حقوق بشری صورت می‌گیرد.

امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: صهیونیست امروز طراح و پشت پرده تمام خیانت‌ها و جنایت‌هایی است که جامعه استکباری انجام دهد.

وی اظهار داشت: برخی از سیاستمداران گمان می‌کردند اگر بایدن بیاید خیلی از مسائل حل می‌شود کما اینکه این محاسبه اشتباه بود چراکه ریشه همه این مسائل رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: رژیم صهیونیستی امروز نمی‌تواند این رشد و کمال جمهوری اسلامی را که در مسیر اهداف متعالی خود گام برمی‌دارد را ببیند چون در خلاف جهت منافع و اهداف خود می‌بینند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از پیشرفت‌های ما ناراحت و از شکست‌ها و عقب‌ماندگی‌های ما خوشحال‌اند و این نص صریح قرآن است.

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: صهیونیستِ امروز، صهیونیست ۷۰ سال پیش که با جنگ شش‌روزه در چند ساعت چند کشور منطقه‌ اسلامی را به سیطره خود درآورد نیست، امروز آن‌ها حتی نمی‌توانند با پشتیبانی‌های همه‌جانبه و برخی از کشورها، ۲۲ روز دوام بیاورند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: امروز آن‌ها فهمیدند علاوه بر اینکه در خط مقدم رویارویی و مقابله ناتوان‌اند، با مشکلات عدیده‌ای در درون و ساختار خود گرفتارشده‌اند، چالش‌های بسیاری را در پیش رودارند و انشا الله همه این‌ها دست‌به‌دست هم خواهد داد تا آن قول سدید رهبر انقلاب که تا ۲۵ سال آینده، رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت محقق خواهد شد.

در پایان این مراسم، پرچم فلسطین در میدان قائم بجنورد به اهتزاز درآمد و پرچم‌های اسرائیل و آمریکا نیز به آتش کشیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار