پیام‌های توئیتری نمایندگان به مناسب روز قدس

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌هایی در فضای مجازی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام‌های توئیتری نمایندگان به مناسب روز قدس

پیام‌های برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توئیتر به شرح زیر است:

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ و سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس نوشت: «‏آزادی خرمشهر ثمره مقاومت بود و نابودی داعش نتیجه قدرت میدان؛ آزادی قدس و نابودی اسرائیل نیز میسّر نیست جز با مقاومت و در میدان... ‎ سنقاوم - ‎سنصلی فی القدس ‎- القدس اقرب ... .»

سیدکریم حسینی، نماینده مردم اهواز و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان نوشت: «‏جهان سالهاست که با بیماری ‎کووید 1948درگیر است. غده‌ای سرطانی که درمان آن فقط ‎مقاومت است. روز قدس یادگار امام راحل(ره)، به ما یادآوری می‌کند که تا تحقق شعار ‎مرگ بر اسرائیل نباید دست از مبارزه بکشیم. یادمان نرود که تضعیف مقاومت حتی در کلام، بازی در پازل رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.»

‎سیدمحمد مولوی، نماینده مردم آبادان و نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس نوشت: «‏نامگذاری ‎روز قدس توسط حضرت امام(ره) معادلات دنیای استکبار را که درصدد محوکردن نام فلسطین و این ظلم آشکار به بشریت بودند، بهم زد. انشالله با اقدامات جبهه جهانی مقاومت، رژیم صهیونسیتی به پایان خود نزدیک می‌شود. از وعده حق آقا که فرمودند: ‎اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ۶سال می‌گذرد.»

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نوشت: «‏‎روز قدس روز قدرت نمایی مظلوم در مقابل ظالم، اسلام در برابر کفر، انسانیت در برابر وحشیگری و حق طلبی در مقابل حق کشی است. روز قدس را گرامی می‌داریم.»

عزت‌اله اکبری تالارپشتی، نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نوشت: «مسئله فلسطین امروز در راس مسائل سیاسی دنیای اسلام و امّت اسلامی است» ‎ @Khamenei_fa ‎روز قدس، روز صف بندی تاریخی جبهه حق و عدل و مقاومت در مقابل اردوگاه ظلم و باطل و انفعال است. روز همه آزادیخواهان جهان گرامی باد. ‎القدس‌ أقرب...»

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد و نائب رئیس مجلس نوشت: «‏امروز هرگونه اقدامی در برابر رژیم غاصب صهیونی در حکم رمی جمرات برای هرمسلمان آگاه و هر انسان بیداری است. بازآفرینی تمدن بزرگ ایرانی اسلامی و ظهور قدرتمند ‎ایران جدید، مناسب ترین پاسخ به زیاده خواهی و تجاوز ستمکاران عالم است. ‎قدس‌ تنها نیست ...»

سیدعلی آقازاده دافساری، نماینده مردم رشت و رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: «‏روز قدس، نشانی از اراده آهنین مسلمین در حل مسئله فلسطین و تصمیم در جهانی‌سازی آرمان آزادی قدس و تجلی وحدت جهان‌ اسلام است. استقرار حاکمیت مردم فلسطین با حذف رژیم صهیونیستی و اخراج تروریست‌های امریکایی نوید انتقام خون‌های پاک شهدای مقاومت‌ خواهد بود. ‎وعده صادق... رژیم منحوس صهیونیست...»

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نوشت: «خیانت پیشگى، اختلاف افکنى، کشتار و کودک کشى عادت دیرینه رژیم غاصب صهیونیستى است. ترورهاى مکرر و ایجاد نطفه‌هاى حرامى همچون داعش بر همگان روشن است. تنها راه نجات ملت مظلوم ‎فلسطین و مسلمانان جهان محو اسراییل است که بحول و قوه الهى محقق خواهد شد. ‎"اسرائیل ٢۵ سال آینده را نخواهد‌ دید".»

احمدحسین فلاحی، نماینده مردم مردم همدان و فامنین و رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف نیز در پیامی نوشت: «به راستی که روز جهانی قدس گنجینه ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و روز تجلی مصاف حق علیه باطل و حمایت جهان از مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین است. امروز که دکترین مقاومت خمینی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب بزرگ اسلامی ملت بزرگ ایران نماد و سلاح مظلومان عالم می باشد. آزادسازی قدس شریف به آرمان و هدف مجاهدان و قلوب ملت های ظلم‌ستیز دنیا تبدیل گردیده است. قصه پر غصه فلسطین که با طرح «معامله قرن» و با شکل گیری اراده‌ای شوم و خیانت بار وارد مرحله نوینی شده است. امروز جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای حکیمانه امام خامنه‌ای و در امتداد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تمام مکر و خدمه دشمنان به ویژه استکبار جهانی و هم پیمانانش در منطقه را به گونه‌ای متزلزل کرده است که این غده سرطانی مجبور شده دور خود را محصور کند. در پایان به فضل الهی و به برکت هوشمندی و بصیرت ملت ایران، مجلس شورای اسلامی و فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف اعلام آمادگی می‌کند از هر طرح و برنامه‌ای که این آرمان مقدس را تسریع و تحکیم کند حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشد. وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى.»

احد آزادی خواه، نماینده مردم ملایر و عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس هم نوشت: «حاج قاسم هزینه‌ای بود که برای آزادی ‎فلسطین پرداخت کردیم، حالا دیگر این مسیر قابل بازگشت نیست. نابودی اسرائیل کمی از این هزینه را جبران خواهد کرد. ‎القدس لنا.‌..»

بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده مردم سبزوار و سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی نوشت: «‏روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام و تقابل جبهه مقاومت علیه جبهه جاهلیت مدرن است. رژیم اسرائیل یک کشور نیست، هم سرزمینش غصبی است و هم مردمش جعلی و مهاجر و هم حاکمیتش بر پایه ظلم و بر خرابه‌های بازمانده از آوارگان و ستمدیدگان.‎ پایان رژیم کودک کش...»

عبداله ایزدپناه، نماینده مردم ایذه و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نوشت: «‏با اتحاد و مقاومت می‌توان قدس شریف را از اشغال صهیونیستها درآورد. فلسطین پاره تن اسلام است و تا به آغوش جهان اسلام برنگردد، مسلمانان ساکت نخواهند نشست. روز قدس یادآور این است که نباید در مقابل استکبارگران سر خم کرد. تسلیم و فراموشی یعنی گستاخ شدن صهیونیسم جهانی!»

محمد صفائی دلوئی، نماینده مردم گناباد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نوشت: «‏جبهه مقاومت، گرچه جلوه‌ای از یک قدرت کلاسیک نیست، اما توان تولید قدرت نرم بی‌مانندی را دارد، که به دست توانمند ‎مرد میدان به اوج رسید و در آینده‌ای نزدیک زوال رژیم غاصب را نوید می‌دهد. ‎القدس اقرب...»

سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نوشت: «روز قدس یادآور ضرورت مقابله با اشغالگران صهیونیستی است که جز زبان زور نمی‌فهمند. فلسطین تا ابد متعلق به فلسطینیان و جزئی جدایی ناپذیر از سرزمین های اسلامی است. دیر نیست روزی که پرچم اسلام در این سرزمین اشغال شده، برافراشته شده و اشغالگران رانده شوند. ‎روز قدس گرامی باد. ‎القدس أقرب»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار