رمز اصلی قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس لو رفت

تهران (پانا) - رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است اتحادی که بین پرسپولیسی‌ها ایجاد شده، عامل اصلی موفقیت این تیم بوده است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رمز اصلی قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس لو رفت

سیدمجید صدری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: «در ماه‌های اخیر تمام تلاش و توجه ارکان مدیریتی در باشگاه، حمایت کامل و قاطعانه از یحیی گل‌محمدی و تک‌‌تک بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم بود. در این مدت با مدیریت بدون حاشیه جعفر سمیعی، کارها را با سرعت بالا و در سکوت پیش بردیم.»

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «قبل از آن که پرسپولیس وارد لیگ قهرمانان آسیا شود، نتایج خوبی کسب کرد تا صدر جدول لیگ را از آن خود کند. در کشور هند نیز، به قدری عملکرد بچه‌ها خوب بود که توسط تمام رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، حتی رسانه رسمی لیگ قهرمانان بارها مورد تمجید قرار گرفت. ما به داشتن چنین تیم و بازیکنانی افتخار می‌کنیم زیرا آنها با تمام وجود برای به دست آوردن امتیازات می‌جنگند و گل‌محمدی و همکارانش هم در هر بازی، طرح جدید تاکتیکی ارائه می‌کنند تا پرسپولیس خلاقیت و قدرت را به صورت همزمان در دیدارهایش داشته باشد.»

وی در خصوص حواشی به وجود آمده اخیر تصریح کرد: «متاسفانه اتفاقاتی نظیر حراج سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس توسط شرکت شستا و فدراسیون فوتبال رقم خورد که معاونت حقوقی و اجرایی باشگاه توضیحات کاملی در این مورد ارائه کردند اما ما هم بیکار نبودیم و از مسیرهای مختلف برای حل مشکلی که بی‌جهت و بدون هیچ دلیل منطقی برای باشگاه به وجود آمده، اقدام کردیم. در این میان چند سوال مهم داریم که منتظریم تا به جوابش برسیم؛ اینکه چرا فدراسیون علیرغم دارایی‌هایی که داشت، ساختمان باشگاه پرسپولیس را برای تسویه حساب با شستا معرفی کرده و در ثانی، چرا فقط در مورد دفتر باشگاه پرسپولیس بحث می‌شود؟ از سوی دیگر، اطلاعاتی به دست آورده‌ایم که فدراسیون با شستا تسویه حساب کرده و ما نباید درگیر این مسائل شویم.»

صدری همچنین افزود: «پرسپولیس روزهای حساسی را مقابل خود می‌بیند و به همین علت، هرگز اجازه نمی‌دهیم باشگاه را وارد دعواهای دیگر کنند. ما در هیات مدیره یک قرار مهم داریم و می‌خواهیم در سکوت کامل، کارها را دنبال کنیم و هر وقت به نتیجه دلخواه رسیدیم، آن را به هواداران اعلام خواهیم کرد. غیر از این باشد، مشکلات قدیمی دوباره در پرسپولیس تکرار می‌شود. ما اهل جنجال و سروصدای رسانه‌ای نیستیم و با آرامش، فعالیت‌مان را جلو می‌بریم. هماهنگی خوبی بین بنده و آقایان جعفر سمیعی، غلامعلی محمدعلیپور و محمد فیاض در هیات مدیره ایجاد شده و هر قدمی که برمی‌داریم با همکاری و مشاوره یکدیگر است. بدون حاشیه، در کنار هم کار می‌کنیم تا به پرسپولیس کمک شود. جا دارد از همه این عزیزان بابت زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر کنم. هیات مدیره پرسپولیس نه تنها در تیم مدیریتی، بلکه خارج از باشگاه با همه ارکان ورزش و فوتبال کشورمان تعامل سازنده و خوبی دارد و این مسیر را ادامه خواهیم داد.»

او سپس به دو دیدار حساس پیش‌رو برای سرخپوشان پایتخت اشاره داشت و گفت: «اول اینکه حریفان باید نگران بازی با پرسپولیس باشند زیرا ما معتقدیم قدرتمندترین تیم آسیا را در اختیار داریم و در عمل و داخل زمین هم این موضوع را به اثبات رسانده‌ایم. در ثانی، تلاش می‌کنیم شرایطی برای تیم ایجاد کنیم که پرسپولیس بدون دغدغه و با آرامش و تمرکز کافی وارد دو دیدار با تیم‌های مدعی شود. البته اعتراض‌هایی نسبت به برنامه لیگ هم داشتیم و همچنان می‌گوییم در قبال پرسپولیس کم لطفی شد اما ما با تمام توان و انرژی به دیدار سپاهان و استقلال می‌رویم و به دنبال دو پیروزی شیرین هستیم.»

صدری در نهایت اضافه کرد: «در حال حاضر، اتحاد و همبستگی که بین هواداران، مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به وجود آمده، یک زنجیره محکم است که به عامل موفقیت‌های ما تبدیل شده و می‌توانیم با همین اتحاد، قهرمانی پنجم را به دست بیاوریم. تا وقتی متحد باشیم، هیچ تیمی حریف‌مان نیست. خدا را شکر که کادرفنی باهوش، بازیکنان غیرتمند و مدیریت بی‌حاشیه در باشگاه داریم و اینها می‌تواند رمز موفقیت‌مان باشد. باید کنار هم بمانیم و حمایت‌ها را ادامه بدهیم تا پرسپولیس در جایگاه واقعی خود بماند. جا دارد تقدیر و تشکر گرمی از هواداران پرسپولیس داشته باشم. با اینکه به علت شیوع کرونا، همچنان راه برای حضور در استادیوم‌ها مسدود است اما طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی سنگ‌تمام گذاشته‌اند و باید بدانند ما در باشگاه، قدردان این حمایت‌ها هستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار