روزجهانی قدس، نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام است

رشت ( پانا) - نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت روز قدس موضوع مهمی که از شروع انقلاب اسلامی و تاکنون مورد توجه بوده و تبدیل به نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
روزجهانی قدس، نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام است

به گزارش ایسنا، محمدرضا احمدی سنگری با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی، به نام روز قدس اظهار کرد: روز قدس موضوع مهمی که از شروع انقلاب اسلامی و تاکنون مورد توجه بوده و تبدیل به نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند روز قدس امسال تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، با تجمع مردمی همراه نیست، اما دل‌های مردم انقلابی ایران اسلامی و همه امت اسلامی به موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف پیوند خورده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با تاکید بر اینکه مساله اول جهان اسلام موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است، گفت: ایران بزرگترین نقش را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف دارد و در واقع احساس مسئولیت ایران نسبت به فلسطین به‌ خاطر اهمیت این مساله در جهان اسلام است.

نماینده مردم رشت و خمام با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به عنوان نماد مبارزه با سلطه و ظلم جهانی شناخته شده است، تصریح کرد: شهید سلیمانی معمار شکست‌های استراتژیک استکبار جهانی در منطقه و خاورمیانه بود و به همین خاطر استکبار جهانی این ریسک را قبول کرد و با وجود مغایرت با قوانین بین‌المللی، سردار سلیمانی را در حالی که در کشوری دیگر (عراق) مهمان بود، به شهادت رساند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی نمی‌تواند با ارعاب و طرح‌های ضد بشری مردم فلسطین را از قدس بیرون براند، تصریح کرد: جبهه مقاومت که امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است دیر یا زود به یاری خدا طومار ننگین این رژیم را در هم خواهد پیچید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار