مشاوران، مربیان و معاونان پرورشی در زابل تجلیل شدند

زابل (پانا) - مراسم محوری تجلیل از مشاوران، مربیان و معاونان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان زابل همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مشاوران، مربیان و معاونان پرورشی در زابل تجلیل شدند

فرزاد نامجو در مراسم محوری تجلیل از مشاوران، مربیان و معاونان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان زابل که همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در سالن اجتماعات خانه معلم زابل برگزار شد، با اشاره به اینکه در آموزه های قرآنی و دینی به مقوله معلم نگاهی ویژه و خاص شده است، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به مقوله تربیت اهمیت ویژه ای داده به طوری که عصاره و چکیده این سند رسیدن دانش آموزان به آخرین مرتبه تربیت یعنی حیات طیبه است.

وی خاطر نشان کرد: مأموریت رسیدن به این هدف بر عهده مربیان و معاونان پرورشی است.

نامجو با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند معلمان سربازان و لشکرگاه پیشرفت کشور هستند، توجه به جایگاه معلم را عامل رشد و ترقی جامعه دانست و گفت: هیچ جامعه‌ای فراتر از اندیشه معلمانش رشد نخواهد کرد.

وی در ادامه از زحمات یک ساله همکاران در حوزه پرورشی، قرآنی و هنری تشکر و خاطرنشان کرد: کرونا با تمامی مشکلات و سختی‌هایی که به وجود آورد به خصوص برای مربیان تربیتی و پرورشی، این پیام را در بر داشت که امروزه در جامعه یکی از مهمترین مسائل فرهنگی، فضای مجازی است و با برنامه‌ریزی‌های منسجم و دقیق خواهیم توانست محتوای فضای مجازی را متناسب با امور پرورشی و تربیتی تولید کنیم.

درادامه این مراسم فیروزکوهی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان زابل نیز گفت: حوزه معاونت پرورشی در امور فرهنگی هنری و دینی تمام تلاش خود را برای تربیت دانش‌آموزان به کار می‌گیرد و در این زمینه موفقیت های زیادی در شهرستان و استان کسب کرده است.

وی ادامه داد: از 262 اثر برگزیده شهرستانی 91 اثر راه‌یافته به مرحله استانی در مسابقات قرآنی، 65 اثر برگزیده در پرسش مهر و 96 اثر در مسابقات فرهنگی هنری و کانون ها همه نتیجه تلاش و زحمات بی شائبه همکاران در مدارس است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های پرورشی منوط به حضور دانش آموزان در مدرسه است از نتیجه تلاش همکاران در فضای مجازی تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار: الهام نورا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار