در مراسم تجلیل از معلمان سرآمد زابل عنوان شد:

معلمان موتور محرکه جامعه در تمام عرصه‌ها هستند

زابل (پانا) – معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل تاکید کرد معلمان موتور محرکه جامعه هستند و آموزش و پرورش دالان اولیه رشد و تعالی در همه عرصه‌ها است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان موتور محرکه جامعه در تمام عرصه‌ها هستند

عباسعلی ارجمندی، در مراسم تجلیل از معلمان سرآمد جشنواره جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید که در سالن اجتماعات خانه معلم زابل برگزار شد، سعادت و شقاوت یک جامعه را به معلمان نسبت داد و افزود: مسیر و شاکله اولیه زندگی اجتماعی افراد در آموزش و پرورش ریخته خواهد شد.

وی از معلمان خواست کار نو و ایده‌های جدید را در دستور کار خود قرار داده تا با توکل بر خدا بتوانند سیستان را با همان پیشینه برجسته تحویل آیندگان دهند.

فرماندار زابل ادامه داد: سیستان شایسته برترین هاست و مسیر این شایستگی از آموزش و پرورش می گذرد و بهترین بزرگراه برای پیشرفت سیستان آموزش و پرورش خواهد بود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل نیز در این مراسم تقارن هفته بزرگداشت مقام معلم و شب‌های قدر را گرامی دانست و با اشاره به این که سالروز شهادت استاد مطهری بهانه ایست برای تجلیل از معلمان اظهار کرد: جایگاه معلمی جایگاه خاصی در آموزه های دینی است و معلمان محور اصلی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند.

فرزاد نامجو با بیان اینکه فعالیت در زیست بوم جدید برای معلمان بسیار سخت تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: همکاران فرهنگی بهتر از گذشته نقش خود را در این زمینه ایفا کردند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ گفت: بدون توجه به جایگاه معلمان نمی‌توان انتظار داشت جامعه رشد کند و تا معلم در قله قرار نگیرد نخواهد توانست دانش آموز را به اوج برساند. بنابراین حفظ کرامت معلمان در جامعه ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد از معلمان شهرستان زابل در جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی شرکت کردند که از این تعداد ۹۷۰ نفر در مرحله مدرسه‌ای شرکت و تعداد ۱۷۶ نفر آثار خود را بارگذاری کردند.

نامجو ادامه داد: از این تعداد ۷۶ نفر ثبت مستندات داشتند که سه نفر برگزیده استانی، ۲۴ نفر منتخب شهرستانی و مابقی به عنوان سرآمد مدرسه اعلام شدند.

گفتنی است در پایان این جلسه از همکاران برگزیده در جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار