دبیر شورای صنفی مرکز شهید شرافت تهران و دانشگاه فرهنگیان:

کمبود امکانات در آزمایشگاه‌های پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان

قرچک(پانا)- دبیر شورای صنفی مرکز شهید شرافت اعلام کرد مسئولان کشوری اگر نسبت به دانشگاه فرهنگیان توجه بیشتری داشته باشند، مطمئنا آینده‌ بسیار درخشانی در انتظار دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۸۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کمبود امکانات در آزمایشگاه‌های پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان

زهرا سادات دهقان دبیر شورای صنفی مرکز شهید شرافت تهران در گفت‌وگو با پانا در رابطه با اهداف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان گفت: شورای صنفی یک نهاد کاملا" دانشجویی است که مسئولیت آن به عهده دانشجویان است. این شورا پلی ارتباطی میان دانشجویان و مسئولان است.

او افزود: هدف شورای صنفی دانشگاه، پیگیری مسائل و مشکلات دانشجویان و پیگیری بهبود وضعیت رفاهی و آموزشی دانشگاه و در نهایت ارتقاء سطح دانشگاه است.

دبیر شورای صنفی مرکز شهید شرافت تهران تصریح کرد: از مهمترین دستاورد‌های اخیر شورای صنفی می‌توان به کاهش میزان کسر از حقوق از ۴۵ درصد به حداکثر بیست درصد از سوی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که پس از پیگیری‌های بسیار شورای صنفی طی چند سال و دیدار‌های پیوسته با نمایندگان مجلس اتفاق افتاد.

او گفت: البته لازم به ذکر است تعیین درصد دقیق کسورات حقوق دانشجویان بر عهده‌ هیئت امنای دانشگاه است که در این زمینه هم شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان پی‌گیر برگزاری جلسه هیئت امنای دانشگاه و همچنین ارائه پیشنهادات خود در این زمینه به مسئولان ذی ربط است.

دهقان بیان کرد: ارتباط پیوسته دانشگاه فرهنگیان با دفتر تألیف و برنامه‌ریزی کتاب‌های درسی به شدت احساس می‌شود و در این زمینه در مجموعه‌ شورای صنفی شهید شرافت طرح‌هایی را آغاز کردیم، چرا که معتقدیم هیچکس بهتر از مولف کتاب درسی نمی‌تواند اهداف کتاب‌ درسی را شرح دهد.

او ادامه داد: دانشجو معلمان رشته علوم پایه به خوبی وظایفشان را به جا آورده‌اند و رتبه‌های علمی درخشانی را کسب کردند، اما آن‌طور که باید از آنها پشتیبانی نشده است و گاهی آزمایشگاه‌های پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان از ابتدایی‌ترین امکانات محروم مانده‌اند.

دبیر شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: دانشجویان فرهنگی در کنار تمام موفقیت‌ها و تلاش‌هایشان، دغدغه‌های بسیاری دارند. در صورتی که تمرکز دانشجو معلم باید بر رسالتش باشد اهمیت دانشگاه فرهنگیان بسیار زیاد است و در سال‌های اخیر شاهد ورود استعدادهای درخشان و رتبه‌های برتر به این دانشگاه بودیم که نشان می‌دهد باید نگاه بهتری به این دانشگاه داشت.

او در پایان افزود: مسئولان کشوری اگر نسبت به دانشگاه فرهنگیان توجه بیشتری داشته باشند، مطمئنا آینده‌ بسیار درخشانی در انتظار دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار