کاظمی خبر داد

پخش دومین ویژه برنامه شب‌های قدر شبکه شاد از حرم مطهر رضوی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از پخش و اجرای دومین ویژه برنامه شب‌های قدر از حرم مطهر رضوی و از شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پخش دومین ویژه برنامه شب‌های قدر شبکه شاد از حرم مطهر رضوی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی گفت: همزمان با لیالی پر فیض قدر، توسط اداره کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی و با همکاری صمیمانه معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، دومین ویژه برنامه شب های قدر با عنوان «شب نشینی با خدا» در شب 23 ماه مبارک رمضان از شبکه شاد پخش می شود.

کاظمی ضمن اشاره به اهمیت شب های قدر در تعیین سرنوشت انسان ها و لزوم تبیین جایگاه این شب های عزیز به دانش آموزان افزود: در این ویژه برنامه بدنبال تبیین فلسفه اعمال شب های قدر برای دانش آموزان به زبان ساده و صمیمانه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قسمت اول ویژه برنامه شب نشینی خدا در شب شهادت امام علی علیه السلام بصورت ارتباط تصویری زنده از حرم مطهر رضوی پخش و با استقبال میلیونی دانش آموزان همراه بود.

این مقام مسئول ادامه داد: دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای گرامی می توانند برای بهره مندی از این برنامه ساعت 21 شب گذشته (شب 23 ماه رمضان) از کانال های زیر مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به آدرس parvareshi@ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار