مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه:

زحمات معلمان همانند کادر سلامت ارزشمند و قابل قدردانی است

تربت حیدریه (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در آیین سپاس معلم ضمن تبریک این هفته به تمامی فرهنگیان، گفت جایگاه اجتماعی معلمان بسیار رفیع است که این نشان از اهمیت و ارزش علم و علم اندوزی در جامعه دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
زحمات معلمان همانند کادر سلامت ارزشمند و قابل قدردانی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش تربت حیدریه، محمدرضا قرائی تربتی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در باب ارزش والای معلمی فرموند معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند که این توجه ویژه رهبری برای فرهنگیان مایه افتخار است و مسئولیتشان را دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: پس از همه گیری کرونا و تعطیلی آموزش حضوری معلمان لحظه ای آموزش را تعطیل نکردند و در فضای مجازی جریان آموزش را ادامه دادند و همانطور که زحمات کادر سلامت قابل قدردانی است، زحمات معلمان هم ارزشمند و قابل قدردانی است.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه از مسئولین وزارت بهداشت خواست تا معلمان و دانش آموزان را در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دهند.

قرائی در پایان به سختی های آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: در مدت تعطیلی آموزش حضوری از تمام بسترها و امکانات از جمله فضای مجازی، سی دی های آموزشی و جزوات برای تداوم آموزش بهره گرفته شده است و تحقیقات نشان می دهد در روزهای آموزش مجازی فعالیت معلمان از ۶ ساعت در روز به ۱۴ ساعت در روز رسیده است که این نشان از سختی این نوع آموزش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار