تفاهم نامه همکاری سازمان اورژانس کشور و شهرداری تهران

تهران (پانا) - رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن قدردانی از همکاری شهرداری تهران با اورژانس گفت ماحصل همکاری شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور منجر به سرعت بالای کیفیت خوب خدمات و رضایت مندی همشهریان شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری سازمان اورژانس کشور و شهرداری تهران

پیرحسین کولیوند در این باره افزود: آموزش یکی از وظایف سازمان اورژانس کشور است که با همکاری شهرداری تهران به خوبی در حال انجام است.

وی در خصوص مدیریت بحران نیز گفت؛ همکاری خوب شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور علاوه بر بهبود کیفیت خدمات در زمان های بحران منجر به صرفه جویی و ذخیره سازی منابع شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص امداد هوایی در شهر تهران نیز گفت: با احداث پد بالگرد در مناطق مختلف تهران، امداد رسانی بهتر و با سرعت انجام شده است.

دکتر کولیوند گفت: در شرایط فعلی همدلی و همفکری بین بخشی برای کمک به هموطنان لازم است و کمک شهرداری نمونه بارز همدلی است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور، پیروز حناچی شهردار تهران نیز در این نشست گفت: تیم مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند تمام خدمات را به همشهریان ارائه بدهد و همکاری با سازمان هایی مانند سازمان اورژانس کشور به ما کمک می کند که خدمات بهتری را ارائه بدهیم.

وی افزود: ما هنوز با بحران جدی در شهر تهران مواجه نشدیم و خدمات و همکاری های فعلی می تواند مانوری برای آمادگی بیشتر و بهتر در شرایط بحرانی باشد.

شهردار تهران گفت: زیر ساخت ها برای همکاری های بیشتر فراهم است و این تفاهم نامه در راستای افزایش همکاری های بیشتر است.


بنابراین گزارش، هم اکنون بیش از ۱۲۲ پایگاه اورژانس و ۴۴ پد بالگرد با همکاری شهرداری تهران در شهر تهران مستقر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار