مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

برگزاری جشنواره امتنان استان زنجان در فضای مجازی

زنجان (پانا) - مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد همزمان با برگزاری آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره امتنان زنجان در بستر فضای مجازی کارگران و مدیران حوزه های خدماتی نمونه استان زنجان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره امتنان استان زنجان در فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در دیدار اعضای خانه کارگر استان با استاندار زنجان با اشاره به همت و حمایت واحدهای تولید لوازم بهداشتی و سلامتی استان، اعم از مواد ضدعفونی و ماسک و دیگر اقلام مورد نیاز، گفت: با ارائه‌ اقلام بهداشتی به واحدهای تولیدی استان، شرایط کار و پیشگیری از ابتلا به کرونا در آن‌ها تسهیل شده و نبض تولید از کار نیفتاد.

یوسفی، همراهی کادر درمان استان و اقدامات پیشگیرانه خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی و صنعتی را با جامعه‌های کار و کارگر استان مهم ارزیابی کرد و گفت: تک تک افراد جامعه و کارگاه‌های تولیدی باید برای قدرشناسی و همکاری با کادر درمان استان و خانه‌های بهداشت کارگری با جان و دل بکوشیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با بیان اینکه نیروی کار به عنوان نیروی مولد عرصه‌ تولید باید مورد احترام و حمایت باشد، افزود: همه‌ روز و هفته‌های ما روز کار و کارگر است و کارگران به عنوان نیروهای ارزشمند عرصه‌ تلاش و تولید، چرخ تولید و پیشرفت کشور را می‌چرخانند و جا دارد در هر مجموعه و شرایطی ارج ببینند و تقدیر شوند.

وی، همچنین مدیران را به عنوان افسران آگاه و اثرگذار در بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور برشمرد و گفت: با ترسیم چشم‌انداز درست و افق‌های روشن توسط این افسران، باید به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنیم و از قافله‌ی جهانی عقب نمانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار