برگزاری جلسه هماهنگی ستاد ثبت نام دراردبیل

اردبیل(پانا) - جلسه هماهنگی ستاد ثبت نام دراداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی ستاد ثبت نام دراردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، دراین جلسه احمدناصری،مدیرکل آموزش و پرورش استان ، ضمن تبریک هفته معلم طی سخنانی اظهار کرد: امسال همانند سال گذشته از طرف وزارت مسئولیت ثبت نام به معاونت آموزش ابتدایی استان ها محول شده است.

او هدف از برگزاری جلسات ستاد ثبت نام را ایجاد ساز و کار مناسب برای ثبت نام روان وسالم با توجه به دستورالعمل ها دانسته و به رعایت برخی الزامات در خصوص ثبت نام الکترونیکی کلیه ی پایه ها تاکید نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه برنامه ریزی برای سنجش سلامت نوآموزان و کلاس اولی ها را از اولویت های مهم بر شمرد و ارسال به موقع دستور العمل ها جهت اجرای مطلوب را خواستار شد.

ناصری همچنین به اطلاع رسانی زمان و شرایط ثبت نام الکترونیکی از طریق رسانه های جمعی ، سایت ها و شبکه شاد جهت افزایش سطح آگاهی اولیا با توجه به شرایط موجود اشاره نمود.

دراین جلسه نرگس غفاریان ،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هم به ضرورت برگزاری منظم جلسات ستاد ثبت نام و خودداری از پیش ثبت نام قبل از وصول دستورالعمل مربوطه تاکید کرد.

او همچنین در خصوص ثبت نام سامانه ای و بررسی پیش بینی آمار دانش آموزان، کلاس ها و فضاهای آموزشی و ایجاد برنامه مدون در مناطق و نواحی توضیحاتی ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار