شهدا مظهر مهر،عقلانیت و ایثار هستند

ملارد(پانا)- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام به اهمیت تداوم راه شهدا و آرمان‌های والای آنها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شهدا مظهر مهر،عقلانیت و ایثار هستند

مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام با همکاری واحد بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد در سخنانی ضمن تبریک گرامی‌داشت هفته معلم و تأکید بر آشنایی با اندیشه‌های متعالی شهید مرتضی مطهری به آموختن مطالب گویا و آموزنده کتاب‌های این شهید فرزانه توسط معلمان به دانش‌آموزان اشاره کرد.

اوپیرامون تاثیر نوع نگرش بر نحوه زندگی انسان‌ها گفت: نوع نگاه به جهان آخرت، روش زندگی را به ما می آموزد و آثار اعمال ما تا همیشه باقی می‌ماند.

جهانی‌نژاد در مورد آثار باقیات و صالحات عمل فداکارانه شهدا افزود: با اینکه شهدا در این دنیا حاضر نیستند، اما اثر ایثار، دفاع از وطن و ناموس و مرز ایران اسلامی هنوز هست و مردم از برکات آن فیض می‌برند و تا وقتی آثار رشادت شهدا در این مرز و بوم هویدااست، دشمنان جرأت دست درازی به این میهن را ندارند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد نیز طی سخنانی از شجاعت و دلاوری فرهنگیان و دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس سخن گفت و بیان کرد: افتخار می کنیم که بعد از نیروهای مسلح، جایگاه دوم حاضرین در جبهه، از آن فرهنگیان و دانش‌آموزان بود.

رضایی‌فر در مورد جهاد فرهنگیان در شرایط کنونی و سخت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در فضای مجازی فعالیت‌های پرورش و آموزشی بسیاری در جهت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان انجام می شود که نشانگر تعهد و ایثار فرهنگیان است.

او تصریح کرد: ما باید با عملکرد و رفتارمان تعهد را به دانش‌آموزان نشان داده و راه شهدا را ادامه دهیم.

در این مراسم همچنین از فرهنگی فعال بسیجی حائز رتبه اول در سطح استان تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار