همکاری و همیاری سازمان محیط زیست با آموزش و پرورش منطقه ۱۵

تهران(پانا)- طرح های زمین پاک، پویش نما و دیگر جشنواره های محیط زیست به دلیل قابلیت اجرا، جذابیت، نوآوری و کارکردی بودن مورد استقبال و پشتیبانی قرار می گیرند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری و همیاری سازمان محیط زیست با آموزش و پرورش منطقه ۱۵

در راستای پیشبرد پروژه های دانش آموزی با سازمان محیط زیست، جلسه هماهنگی، همفکری و همکاری با حضور فاطمه برنا؛ رییس سازمان حفاظت محیط زیست، خسرو خسروی و فردین آقایی رابطان محیط زیست منطقه، عبداله نیک مهر سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵، طبائی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری و جمعی از فعالان در این حوزه برگزار شد.

در ابتدا خسروی و آقایی، رابطان محیط زیست منطقه؛ گزارشی از پویش های انجام شده و در حال اجرا که مربوط به محیط ز یست بوده را بیان کردند؛ که اهم آنها عبارتند از:
- پرورش گل های آپارتمانی - بهمن ۱۳۹۹
- پویش نما (نهال مقاومت انقلاب اسلامی) - اسفند ۱۳۹۹
- جشنواره عکاسی (آسیب های محیط زیست)- فروردین ۱۴۰۰
- جشنواره نقاشی و عکاسی (زمین پاک) - اردیبهشت ۱۴۰۰
- پویش قرآنی بهار در بهار ( با محوریت سوره مبارکه شمس ) در حال انجام تا خرداد ۱۴۰۰

در ادامه، مرتضی شادمان از فعلان محیط زیست و همیار منطقه ۱۵ از پویش هایی که می توان در محیط زیست انجام داد که شامل ۱۲ طرح (برای ۱۲ ماه سال) بود، به صورت مکتوب گزارش ارائه داد که مورد رضایت و استقبال رییس سازمان حفاظت محیط زیست واقع شد.

در ادامه جلسه طبایی کارشناس بهداشت و پیشگیری منطقه ۱۵ پیرامون مسابقات زمین پاک، بروشورهای تبلیغاتی، دعوت از مدرسان آن اداره جهت آموزش و سخنرانی و ... مطالبی را عنوان کرد و در پایان طرح هایی را پیشنهاد کرد.

در پایان جلسه برنا ضمن تشکر از طرح های ارائه شده، گفت: این گونه طرح ها به دلیل قابلیت اجرا، جذابیت، نوآوری و کارکردی بودن مورد استقبال و پشتیبانی این اداره قرار می گیرند و ما برای برگزاری بهتر فعالیت های دانش آموزی و پرورشی منطقه ۱۵ اعلام آمادگی می کنیم.

همچنین برنا افزود: در مراسم اختتامیه پویش های در حال اجرا و انجام شده که خردادماه در اداره منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار